Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Vi har en vegg med bilder av barna så har vi bilder av de stående på forskjellig plasser =)
katta og co Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Hahaha...vi har en million bilder av barna. Noen på veggen, men de fleste på pc'en. En blir jo helt gal når en får barn;-)
lillebror er " forsinket" Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Flere store rundt paa veggene, og masse album. Tar masse bilder for jeg har kamera med meg hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå