Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 vi skal til fotograf i morgen, og han har litt røde øyne synes jeg. bare litt rosa-rødt på det hvite. jeg brukes clear-eyes som ei venninne kjøpte med fra usa, og storesøsteren på 3 år bruker det nå og da. han er forresten 5 mnd.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Tørker ikke dette ut hormhinnen eller noe og er ulovlig i Norge? Dette vet du sikkert og er litt dum dersom du vurdere det. Tror du tuller, jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 At du ødelegger dine øyne er nå en ting, men håper virkelig du tuller når du sier du gir det til ungen din på 3 år og vurderer å gi det til en liten baby på 5 mnd. De er faktisk så skadelig at man ikke skal bruke de mens man er gravid.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 de selger det ikke i norge nei..men hvorfor selger de det i usa hvis det er farlig da?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 dette er nok enda ett tulleinnlegg. for INGEN er så tette i huet.... sikkert bare en på DIB som kjeder seg og ønsker å skape litt liv og røre inne på anonymforumet. la oss bare la tråden dø ut.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Røde øyne er da mulig å retusjere hos fotografen. Det er bedre enn å ødelegge øynene på babyen sin
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Hvorfor er Bush USA'a president hvis dét er så farlig da... Dah...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå