Gjest Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Jeg var flink før Halvor ble født, og frem til jeg begynte å jobbe igjen.. Da red jeg 2-3 ganger pr uke og jogget/gikk turer.. Nå jobber jeg som sykepleier så går VELDIG mye til daglig.. Men føler jeg trenger mer trening.. SÅ i det siste har jeg reist på skauen og gått 2 LANGE turer med Ronja i uka. Får flere småturer hver dag, men hu trenger litt annet også.. I dag skal jeg ut og jogge med Ronja, og i morra skal jeg ut på langtur med hest.. Savner en skikkelig treningsøkt.
Pysa Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Vet ikke. Har ikke prøvd. Regner med at jeg er superflink ;-)
*Rutletutt* Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Er kjempeflink du da:o) Jeg er i permisjon enda noen uker og har en rutine jeg følger ganske slavisk, he he;o) Jeg trener 30-60 min hver morgen før frokost og går en kjapp tur på halvannen time litt senere på dagen. Dette gjør jeg stort sett hver dag og kjenner at det gjør godt:o) Blir litt verre å fortsette de gode rutinene når jeg begynner på jobb igjen - men da får jeg i det minste ta det i helgene. I tillegg har vi en times betalt trening i uker gjennom jobben + at jeg skal prøve å få inn noen joggeøkter i løpet av uken:o)
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Ikke i det hele tatt.. Har bedret meg de siste ukene men er generelt dårlig til å trene.. Men går mye tur og slikt..
Gjest Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Oi! Det må jeg si *rutletutt*! Skikkelig strukuturert du! Blir sprek da;) Man får jo igjen for det selv! Mange fordeler ved å trene.
Piken på landet Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Jepp, jeg er kjempeflink! Forsøker å få til å gå på trening 4 ganger pr uke, men er fornøyd med tre også. Går som regel når jeg henter og leverer den eldste i barnehagen. Er bare bakker, så det er også god trening :-) Har vært litt sløvere i ferien og varmen da, men nå er jeg i gang igjen :-)
*Rutletutt* Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Ja, det gjor så absolutt godt for kroppen - merker stor forskjell fra da jeg ikke var så flink å trene...er så lett nå liksom - er veldig greit å ha faste rutiner.
Gjest Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Har vel ikke trent siden gymmen i 10. klasse. Da var jeg jo egentlig ganske flink:) Har beholdt sixpacken da=) Men. Trening er oppskytt.
trippeltopp Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Jeg løper hver morgen før sambo går på jobb..Først rolig jogg, deretter opp og ned trapper. Haaaaater det - synes det er uhyre forferdelig kjedelig. Men rundtom klokken åtte, når jeg er ferdig med treningen, og har tatt en god dusj, kjenner jeg meg så klar for en ny dag - og den følelsen gjør det verdt all den pokkers møkkaløpingen Ellers går jeg tur hver dag. Det er mer min greie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå