Gå til innhold

Uke 33-34, hvordan er formen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg føler meg egentlig litt dum for tiden. Er 34 uker i morgen og føler meg bare helt energiløs. Har tusen ting eg skulle gjort, men det eneste eg er god på er planleggingen:p

Har egentlig bare lyst å ligge på sofaen og slappe av...men får selvfølgelig VELDIG dårlig samvittighet av latskapen min. Har tross alt 6 uker igjen av svangerskapet så er jo altfor tidlig å legge seg ned å vente.

Flere som sliter med lite energi??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så enig, så enig !!

Jeg også har de store planene, men blir ikke så mye av dem nei...

Er litt plaget med kvalme også for tiden, og har mest lyst til å slappe av hele tiden... Kan ikke huske at jeg var så energiløs når jeg gikk med nr 1....

I dag tok jeg meg selv i nakken, og har ryddet ut av kommoden som babyen skal ha, og flyttet brors klær i en annan kommode... Så da har jeg gjort litt i dag... Men nå er jeg såå sliten.. :-S

Skal lage middag, så blir det vel sofaen resten av dagen...

Skrevet

Har prøvd å tenke tilbake eg også, kan virkelig ikke huske denne type mangel på energi i tidligere svangerskap.

I går var eg ute med eldste frøkena mi og handlet klær til skolestart, og dermed helt slått ut i dag...er det mulig?? Er bortimot flau eg!

Kvalme er jo pyton da, ikke rart du ikke orker noe om du går rundt å er kvalm. Gratulerer med dagens innsats iallefall!:) Letter jo på samvittigheten når en får gjort NOE iallefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...