Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Her om dagen så var jeg og min samboer i en park og skulle spise litt. Satt oss ned på en benk, og etter en stund så oppdaga jeg flere sprøytespisser både under og på benken!!! Typen skulle bare være snill å si ifra til en dame med unger som løp barbeint rundt at vi hadde funnet sprøytespisser, så hun måtte være litt forsiktig. Den jævla sure megga bare tittet stygt på han!!! Jeg såg på blikket hennes at dette var jo ikke våres sak! Men gud altså... Jeg hadde faktisk blitt veldig takknemlig hvis noen kom å sa ifra om noe sånt hvis mine barn løp rundt. Kjærringa bare røska med seg ungene og stakk!!!! Vi skulle bare være hyggelige å si ifra! Fy faen!!! Var bare nesten at jeg ønsket at ungene tråkket på noe! Ikke vont ment, men bare sånn at kjærringa skulle forstå! Hvordan ville dere reagert hvis noen hadde kommet å sagt ifra på en hyggelig måte?? ÅHHHH!!!! Dagens utblåsing!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Jeg hadde blitt veldig takknemlig om noen hadde sagt fra til meg! Pleier å si fra om slike ting til andre selv, men får jo så mye dritt når man prøver å være hjelpsom at det blir mindre og mindre fristende dessverre...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 så lenge det var sagt velmenende og ikke anklagende så hadde jeg blitt glad, og takket for at noen brydde seg med og si ifra. (hadde egentlig ikke latt barna løpe barbeint uansett, men alltid greit og få vite det, )
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Typen sa: "Hei, jeg ville bare si ifra at jeg og samboeren fant en del spisser rundt, så ville bare si ifra siden barna springer barbeint." Tror ikke dette er frekt?! HI
Lacey*har fått erta Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Nei, det er jo ikke frekt i det hele tatt! Men hvis hun tok seg så nær av det, så får hun bare være sånn da. Jeg hadde blitt veldig glad om noen hadde informert meg om sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå