Gå til innhold

Tisse ofte....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som flyr på do for å tisse stadig vekk?

Jeg drikker ikke så mye, men må tisse kjempeofte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akk ja!

merker det spesielt på natta.. tisser rett før jeg legger meg, står ioo tre-fire ggr i løpet av natten, og er sprengklar igjen når jeg står opp om morgenen.. kjempeslitsomt å ikke få sammenhengende søvn.. heldigvis er jeg sykemeldt for tiden, så slipper å stå opp tidlig...

Skrevet

hehe. skal være "står opp tre-fire ggr...".. går litt fort på tastaturet noen ganger..

Skrevet

samme me mæ, kjennes ut som æ holde på å tisse mæ ut å haste på doen, å ka kommer ut- et par dråpa :-P tull å vas :-P

I det siste har lillegutt bynnt å sparke mæ nåt djævelskt i blæra i tillegg, kjennes ut som å få støt nedentil :-/

men d e vell sånn d ska være ;-) Dm sjekke jo for uvi på hvær kontroll, så d e nu ikke nåt ulumskheta som gjør at man springe på do :-P

Skrevet

Hehe:) det er ikke så greit hverken på tastaturet eller å fly opp på natta.

Kjenner til det å være sprengt i blæra hver morgen! Våkner gjerne 5- halv 6 tida hver morgen for å tisse:-/

Jeg sovner heldigvis igjen før jeg må stå opp ca kl 7!

Godt å høre at flere er i samme båt iallefall:)

Skrevet

Huff, ja. Springer ofte på do jeg også, hehe :-)

Skrevet

Me tooo... går før jeg legger meg, en - to ganger om natta å det første jeg gjør når jeg står opp. Men det kommer faktisk en del da...

Sover i tillegg fryktelig dårlig :(

Skrevet

Tisser ofte ja..

Ser på klokka spes om natta.. tisser 12, 03, 06 og når jeg står opp ca 10.... hehe!

Skrevet

kan ikke si at jeg merker så ofte til det på dagtid... men kan ikke vente så lenge som jeg kunne før... men våkner noen ganger om natta til faste tider, og våkner i 7-8 tiden på morran, og da lys våken, og ikke noe vits i å prøve å sove igjen hvis jeg har mulighet for å sove lenge....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...