Simbasa Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Vi er litt usikre på hvem vi skal velge som faddere. Derfor spør jeg: Hvor mange faddere har dere og hvem er de?
___ Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Min eldste har min mor, min manns far, min manns beste venn, min søster og en av mine beste veninner (min veninne var gudmor). 5 stk. Min yngste har min far, min manns mor, min manns bror, min søster og en annen av mine beste veninner (min veninne var gudmor). 5 stk.
Lillesnuppis Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Jeg hadde 5 faddere. Broren min. Min tante og onkel på mamma sin side og tante og onkelen min på pappa sin side. Hadde ikke noen fra pappaen til datteren min sin side. grunnen var at jeg på det tidspunktet var alenemor. Tanten min på pappa sin side bar henne ( siden hun var eldst) og tante på mamma sin side tok av lua.
møa Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Vi skal ha 3 stk. Min tante, min bror og BFs beste venn.
RockMyWorld Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Jenta vår har to stk. Søstra til til sambo og mannen hennes, altså tanta og onkelen til snuppa!
Gjest Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Til eldste hadde vi ei venninde, onkel til barnet, oldeforeldrene hans og besteforeldrene ) 6 stk! til mellomste hadde vi min søster og 5 venner. 6 stk! og yngste skal vi snart døpe, han får samboer sin ene bror og 5 venner )
Piken på landet Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Vi hadde 4 til den eldste; foreldrene hans og min bror og konen hans. Til den yngste 3 stk; mine foreldre og hans søster.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Nr 1 har to av mine venninner,og gubbens kompis og forloveden hans. 4 stk. Er veldig usikker hvem jeg skal ha nå,har 2 venninner til nå, men bare 1 av dem kan møte i kirka.Må være minst 2. Gubben har ingen han vil ha. Så nå spekulerer jeg veldig. Har ei venninne jeg gjerne vil ha,har bedt henne og forloveden hennes i dåpen. Problemet er at jeg ikke kjenner han,og føler kanskje at jeg må spørre han også,siden de kommer langveis fra og overnatter hos oss og er forlovet.
*Andreapus* Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Eldste har: onkelen sin fra min side, tanta si fra farens side, venninne av meg, og en kamerat av faren. Yngste har: tanta si fra min side, onklen sin fra farens side, samme venninne og samme kamerat. Passer perfekt, siden de som er faddere nå var for små sist gang, og da får de forskjellige faddere, og fler får oppgaven.
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 eldstemann har: min yngste søster, min manns søster og samboer, og min manns beste kamerat yngste har: min mellomste søster, min beste venninde og min manns gode kamerat og fetter
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Trollungen har 4 faddere: Min lillebror på 22 år ( gudfar, dvs bar ungen til dåpen) Min sambos lillebror på 16 år ( tok av lua) En av mine bestevenninner og hennes mann Stesønnen min har 4 faddere. Begge søstrene til mora To av faren sine søskenbarn.
ZZzZzzZ Skrevet 5. august 2008 #12 Skrevet 5. august 2008 6 faddere.. Søstra mi,ett søskenbarn av meg,kompis av meg og typen,søstra til typen og mannen hennes, og søskenbarn av typen...
sydilla Skrevet 5. august 2008 #13 Skrevet 5. august 2008 nr 1: min bror, pappans søster og et vennepar (min forlover) nr 2: min andre bror med kone, pappans bror og et vennepar (pappans forlover) nr. 3: min første brors kone, pappans søskens ektefeller, en venninne og et vennepar.
sydilla Skrevet 5. august 2008 #14 Skrevet 5. august 2008 en trenger ikke spørre begge i et par syns nå jeg, det er jo ingen av de andre hvor mannen skal være heller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå