Gå til innhold

Overgangstønad


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heii..

Jeg venter på svar fra nav ang at jeg har søkt om overgangstønad..er så spent på hva jeg får..Har ca 19000,- brutto i mnd..

Noen som har peiling på hvor mye jeg kan få..har ansvaret for 1 barn.

håper på svar..takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En veldig fin formel for å regne ut det i innlegget som hele tiden holdes oppe her - hvor det er informasjon om alle ting en har krav på som enslig forsørger;)

 

 

Skrevet

Jeg hadde ca 23 000 brutto i mnd å fikk ca 1100 kr i OS.

Men som anonym sa så går det ann å regne ut dette. Er ikke så flink til det selv så kanskje noen andre kan gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...