Gå til innhold

Hvor mange timer om dagen er pappaen sammen med barna??

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Snakket litt med sambo om dette, og i løpet av en arbeidsuke-5 dager- så er han vel sammen med ungene ca 10-12 timer. Mot mine 24/7....

Så da lurer han på hvor mange timer, fra mandag-fredag, deres "pappaer" tilbringer med barna...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To timer mere enn meg pr dag når bhg starter. Han leverer og henter kid'n. Jeg kommer alltid senest hjem. *karrierekvinden, hehe*

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hehe ;) okay....

jeg er ingen karrierekvinne (ikke han heller, forsovit) men han jobber lengst unna, drar tidligst, og kommer hjem senest....

Skrevet

Han har vel omtrent 12-15 våkne timer sammen med dem. I tilleg har han eldste i senga av og til og står noen ganger opp for å roe yngste jenta.

Skrevet

Nå som vi begge jobber og lille går i barnehagen, en til to timer mer enn meg. Jeg har 8-16 jobb mens han har litt andre arbeidstider og har fri på dagen.

Skrevet

Nå er jo jeg i premisjon, men han er vel sammen med oss 3-4 timer hver dag før ungene er i seng. Kanskje mer 3 enn 4. Og så helgene, da.

Skrevet

Kommer jo helt an på om det er helg, han eller jeg har hatt permisjonsdag osv. Nå som jeg begynner å jobbe vil jeg tro vi begge kommer til å tilbringe ca 4,5-5 timer med dem pr dag i arbeidsuken, altså når ungene er våken, kanskje litt mer på meg siden jeg kan velge å ha kortere arbeidsdag et par dager i uken og også er den som leverer og henter i barnehagen. I helgene tilbringer vi omtrent like mye tid sammen med dem.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja,helgene har jo sambo fri, så da er han jo med de hele dagen, men det var ukedagene jeg tenkte...

4-5 timer ja, det var jo faktisk litt det :o)

Skrevet

Mellom 4 og 5 timer per arbeidsdag sånn en normal arbeidsdag.

Skrevet

Tror det blir det. Ungene våkner rundt 6.30 og så er det ut døren klokken 8 for alle sammen så det blir jo 1,5 time. Så er vi alle hjemme igjen til kl 16 sånn ca de fleste dager (litt tidligere for meg 2-3 dager i uken og litt senere en dag) og ungene er i seng klokken 19.15-19.30 så det blir ca 3-3,5 time til. Mannen jobber 2 minutters gåavstand fra huset vårt da, så det gjør jo ting enklere. Vi prøver begge å unngå å gjøre ting når ungene er våkne, så trening, data osv må pent vente til ungene er lagt.

Skrevet

tja, vet ikke hvordan det blir nå som knøtten begynner i barnehage, men siste året har det vel på hverdagene blitt til at pappan ser tulla et par timer om dagen i snitt.

Skrevet

han kommer somregel hjem halv 4, og er stortsett hjemme om kveldene. da legger mini seg i 8 tiden ca, dvs 4-5 timer med han. ofte går jeg på jobb også om kvelden, og da er de alene og faren gjør alt, inkl legging, så jeg føler de får masse tid sammen! også helgene da.

Skrevet

Her er mannen bare hjemme på søndagene. Ellers i uken ser ham dem max to til tre timer etter at han kommer hjem. Men selvsagt minsten på knappe to uker ser han jo mer til ettersom han jo skal mates og koses med utover kvelden :-)

Skrevet

Minst 2 timer mer enn meg. Jeg jobber også en del overtid, men prøver å ta det om morgenen sånn at jeg jobber mens trollungen sover. Dvs at jeg fort står opp kl 0445 for å komme meg på jobb tidlig.

Han leverer i barnehagen og henter da jeg pendler 2 timer om dagen. I tillegg er det vel han som leker mest og er mest sammen med barna. JEg har en tendens til å gjøre husarbeid inni mellom ;o)

Skrevet

1uke i mnd så har han ingen tid sammen med junior..Noen ganger har han hver ettermiddag i en uke for så neste kun ett par timer...

Skrevet

Han ser hun mest før barnehagen starter og jeg etter barnehagen så det går ganske opp i opp her hvertfall. Og i helgene er vi selvfølgelig sammen hele tiden alle sammen.

Skrevet

Når hun begynner i bhg igjen blir det vel en times tid før bhg, pluss en 4-5 etter tenker jeg (han som både henter og leverer). Iom at han både henter og leverer har han litt mer tid med henne enn jeg har ;)

I helgene er vi nesten alltid sammen alle 3, men bytter på hvem som får sove lenge.

Skrevet

6-8 timer hver dag.

men så begynner han lenge før de står opp da, og er tidlig hjemme.

men så klart, noen dager blir det bare 2 - 3 timer...nå på sommeren.

Skrevet

når han er i kystekspressen ser han gutta mellom 3- 8timer pr dag. nå er han på hurtigruta en tur så nå har de ikke sett han på 1 uke. Noen gang er d 1 mnd imellom han ser de. men sånn er d å være sammen med en matros:O)

Skrevet

Vi er sammen alle sammen fra han kommer hjem fra jobb og til hun legger seg :) ca 4 timer hver dag altså. Snuppa og han lager ofte middag sammen nå siden jeg er så dårlig, da koser de seg skikkelig sammen :)

Skrevet

Alt fra 0 timer til 5timer midt i uka...i helgene er vi her begge to..slik er det når han har en jobb der han er litt borte i perioder...ikke uvanlig.

Skrevet

4 1/2 time alene, 7 dager i uken, samt minst én helg hver måned fordi jeg reiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...