Gå til innhold

Tror jeg hører til her jeg! Hvem er dere andre da? :-)


Tweak

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt igår (jippi!), og det har vel ikke helt gått opp for meg hva som skjer enda. Har smerter i livmoren, og litt ømme pupper (men ikke slik jeg forestilte meg at de skal være!). Ellers ikke noe mer symptomer...

 

Men om jeg virkelig hører til her i aprilklubben finner jeg vel ut senere. Jeg aner nemlig ikke når jeg har hatt eggløsning! Hadde en tidlig sa i begynnelsen av juni, men pga pcos så har jeg uregelmessige eggløsninger så jeg har gått i hele sommer og prøvd å legge merke til el-tegn uten å finne noe. Dama på legekontoret trodde kanskje at det som jeg mener var en sa, kanskje bare var en festeblødning, men det tviler jeg sterkt på. Jeg mistet alle symptomer (som var veldig sterke!) og blødde i en uke. Men det at den dama ikke trodde helt på det, gjorde i allefall at jeg fikk legetime kjapt! :-) Fikk time på torsdag, he he.

 

 

Hva vil skje på den timen? Er det noen vits i å ha med samboeren min? Har ikke spurt om han vil enda, men dersom det er noe han kan få ut av den timen, så hadde jo det vært hyggelig. Åh... Dere skulle sett det smilet hans da jeg kom med testen! *smelt* :-)

 

Han vil dessverre holde på hemmeligheten en stund til. Mens jeg er ekstremt informasjonshungrig og jabbesyk! Jeg ga han en oppgave... Vi skal kjøpe ny bil, og jeg sa at jeg skulle ha en med isofix, så fikk han finne ut hva det var! :-) Og i tillegg hadde jeg kjøpt "Hakkespettboka for småbarnsfedre" til ham, så han kan lese. Men jeg vil dele nyheten med mamma! Og gjerne de nærmeste venninnene mine også. Og selvfølgelig hans familie. Får vel bare vente litt. Vi ble enige om uke 6, siden det var da søsteren hans fortalte om sin graviditet, he he.

 

Hvem er dere andre her inne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tweak! Velkommen inn hit! Kjenner deg igjen fra bli gravid forumet.

Så hyggelig at det klaffer for noen der inne! Når har du termin etter dine egne beregninger? Jeg har 10. april! Har fått legetime når jeg er i uke 9. Da tar jeg med samboeren, da det visstnok skal være spørsmål om sykdom i begges familie. Samtidig så er det fint å i inkludere han så tidlig som mulig :) Vi har foreløpig ikke fortalt det til noen, skal prøve å vente så lenge som mulig! Min mor har bursdag den uka jeg er 12 uker på vei så mulig vi forteller det da hvis vi klarer å holde oss så lenge. Vil jo helst rope det ut nå!!

 

Er det ikke verdens herligste følelse å få positiv test?? Jeg måtte ta 3 tester på t dager for å overbevise meg selv at de ikke var feil! Etterpå kjøpte jeg en bukett roser til samboeren og skrev et kort med : Gratulerer 10.04.09 Så la jeg testen ved siden av. Gjett om han ble glad!!

 

Ellers har jeg lite med symptomer ennå, er 5 uker på vei imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen!

Se på innlegget "Hvem er vi?" så ser du hvem vi er :o) Legg deg gjerne inn du også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn 59 dagers syklus på terminkalkulatoren og fikk opp 16 april, he he... Men jeg aner ikke når jeg har hatt eggløsning, og dermed heller ikke noe om jeg har testet før eller etter "ikm". Eneste jeg har å gå ut ifra er at jeg begynte å få symptomer i helga! Ikke store greiene akkurat, så jeg hungrer etter mer informasjon og fakta om hva som skjer inne i meg! :-)

 

Det har vel egentlig ikke helt gått opp for meg enda... Den positive testen ga meg hakeslepp! Ble helt tullete! :-) Tok en test i morges også, og den var jo selvfølgelig fremdeles positiv. Men jeg må innom badet i ny og ne og bare se på de, der de ligger i skuffen. Bare for å være sikker på at det faktisk er sant! Deilig, men uvirkelig følelse! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...