*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Begynner å lure på om jeg skal få kjempekort syklus denne gangen. De ømme puppene kom mye tidligere enn vanlig, og i dag sank tempen 7dpo! Så kunne du tatt en titt på charten min og se om du tror at EL-tidspunktet er riktig, eller om jeg hadde det tidligere? http://www.fertilityfriend.com/home/1927b5 Hvordan går det med deg da? Har tenkt på deg, håper det snart blir din tur!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 jeg tror EL er på rett tidspunkt. Så hva som gjør at du har ømme pupper er ikke så godt å si, men man håper jo alltid at det skal bety noe godt. Jeg har handlet inn medisiner for 26 000 kroner i dag. Skal ringe til legen når jeg får mensen nå for å høre om jeg skal begynne på 2. IVF forsøket eller om jeg bør vente til jeg har vert hos en endokrionolog.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 Tusen takk!! Hmmm... Synes bare det er så merkelig at den sank i dag. Håper den hopper opp igjen i morgen, og at ikke TR er på vei allerede... 26 000 kroner!!! Herregud, så sinnsykt dyrt!!! Håper at du får begynne på 2. IVF forsøket da, og at det blir full klaff! Er så imponert over hvordan du klarer å holde motet oppe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå