Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere lekegrind til babyen? Evnt hvor har dere kjøpt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal, det er det eneste vi mangler... har ikke sett på de ennå, men vil ha en i tre, -ikke disse plast sakene.

-Vi har hund så synes det er greit å ha det fra starten av slik at vi får ungen opp fra gulvet med tanke på hundehår og slik. Ikke redd for at vovven skal gjøre barnet noe når det er lite, men må være mer påpasselig når ungen blir så stor at det beveger seg mer og kan være ufin med hunden.

Skrevet

Vi har brukt reiseseng som lekegrind på vår datter.Fungerte helt topp da det var for å holde rottweileren vår litt bort i fra henne da hun var nyfødt...

Skrevet

Ja, har akkurat kjøpt en som ser flunkende ny ut, i tre, fra Finn.no.

Svigerinnene mine fikk begge to baby i år og sier de ikke hadde overlevd uten en lekegrind for bebisene kan bare ligge der på leketeppet og kikke, kikke, kikke, gripe og kose seg i over en time.. og da kan vi mammane gjøre litt praktiske ting og vite at bebisen har de bra!

Skrevet

Vi skal ha, men har ikke kjøpt. Får en reiseseng, som jeg tenkte å bruke de første månedene. Så tenkte jeg at junior skulle få lekegrind i julegave fra oss :) Eller at vi kunne ønske oss det. VI har også hund, og det er derfor jeg føler at vi trenger lekegrind.

Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe lekegrind, ikke nødvendigvis for at babyen skal leke i den. Jeg har hund og da vil jeg synes det er greit å legge babyen oppi her så han slipper å være på gulvet med hunden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...