Gjest Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Vært og ordnet med bestilling av brudebukett og blomster til brudepike, bruudesvenn, brudgom og forlover i dag. Men er det vanlig at min forlover og min far(evt brudgommens far) også skal ha blomsterbukett og knappehullsblomster?? Skal gifte oss i tinghus, så blir vel ikke noe "føring" opp altergulvet...eller?
*smula* Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Hos oss hadde brudgom, hans forlover og begge fedrene knappehullsblomst. Tror nok det vanligste er brudgom, hans forlover og brudens far. I amerika er det vanlig at brudens forlover har en liten bukett, men tror ikke det er så vanlig i norge. Hun skal holde din bukett når dere avlegger løftene deres.
manonym Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Hos oss hadde mannen min, forloveren hans, og begge to sine fedre, knapphullsblomst. Forloveren min hadde ikke noe, nok å holde styr på om hun ikke skulle måtte holde på to buketter under vielsen, hehe.
Gjest Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Oki, takk for svar:) Da skal jeg snakke med pappa å høre hva han vil. Så får forloveren holde rede på meg og mitt;)
du og jeg og vi to Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Hos oss hadde mannen min, forloveren hans og pappaen min som fulgte meg opp knapphullsblomst. Vet ikke hvorfor jeg ikke tenkte på svigerfar - han skulle jo også hatt en synes jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå