Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært og ordnet med bestilling av brudebukett og blomster til brudepike, bruudesvenn, brudgom og forlover i dag.

Men er det vanlig at min forlover og min far(evt brudgommens far) også skal ha blomsterbukett og knappehullsblomster??

Skal gifte oss i tinghus, så blir vel ikke noe "føring" opp altergulvet...eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss hadde brudgom, hans forlover og begge fedrene knappehullsblomst. Tror nok det vanligste er brudgom, hans forlover og brudens far.

I amerika er det vanlig at brudens forlover har en liten bukett, men tror ikke det er så vanlig i norge. Hun skal holde din bukett når dere avlegger løftene deres.

Skrevet

Hos oss hadde mannen min, forloveren hans, og begge to sine fedre, knapphullsblomst.

Forloveren min hadde ikke noe, nok å holde styr på om hun ikke skulle måtte holde på to buketter under vielsen, hehe.

Skrevet

Oki, takk for svar:)

Da skal jeg snakke med pappa å høre hva han vil. Så får forloveren holde rede på meg og mitt;)

Skrevet

Hos oss hadde mannen min, forloveren hans og pappaen min som fulgte meg opp knapphullsblomst. Vet ikke hvorfor jeg ikke tenkte på svigerfar - han skulle jo også hatt en synes jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...