Morida70 Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Hei, noen som har erfaring med Pilates hjemme? Hvor lenge og ofte må man trene for å se resultater. Jeg har et program på 20 min og et på 50, men mener jeg har lest at 3 g i uka med 20 min skal gi resultater i løpet av 1 mnd. Noen som vet?
Trenger hjelp!! Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Jeg prøvde to ganger,men måtte gi opp da jeg ikke klarte det(ble for tungt,sykdom..),håper på å kunne fortsette til høsten. Det virket som ett bra treningsprogram og jeg har troen på det..
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Hei=) jeg er en stor fan av de pilates videoene=)) jeg så seriøst resultater etter bare 3(!!!) ganger.. jeg bruker de 50min 3 ganger i uka, så supplerer jeg med de 20min innimellom når jeg har tid. Har merket så stor forskjell og er så fornøyd så jeg skal bestille den maskinen-malibu pilates. Det kan være tungt i begynnelsen med øvelsene-men det går fort over:) begynn gjerne med den 20 min først så du føler at du behersker de øvelsene først. Er så og si samme øvelsene på den 50 min, men de varer lengre.. har forresten trent i 8-9mnd nå=) Har trent masse aerobic før, og jeg ble forbløffet over hvor effektivt denne treningsformen faktisk er. Strammer og toner hele kroppen=))UTEN AT DU FAKTISK BLIR SVETT=)
Morida70 Skrevet 5. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2008 Hei, og takk for tilbakemelding. Nå ble jeg inspirert :-) Hvilken pilates har du? Windsor eller noe i den duren? Hva er maskinen malibu pilates?
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Winsor pilates jeg har ja=) Kjøpt gjennom tvshop for 3år siden (hehe;)) Satt å titta på tvshop her om dagen og da har de laga en sånn pilates maskin (tror den kosta ca 1200,-),da får du med 3dvder i tillegg. Så nå tenkte jeg at jeg skulle avansere hehe;P Men seriøst, det er veldig effektivt:) Jeg hadde henge mage *kremt,sånn jeg kaller nesten rompe forann* og den er HELT borte:=) Så den er veldig effektiv på mageområdet.
Morida70 Skrevet 5. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2008 Så flott. Da går jeg i gang i morgen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå