Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Er det obligatorisk med GU da egentlig? Har helt angst for GU etter dårlig opplevelse sist, så tør ikke gå til fastlegen i tilfelle, vil til noen som kun driver med sånt visst jeg må. Hadde haste KS med første, og var derfor til GU på sykehuset og det gikk greit, men siden det var planlagt denne gang fikk jeg beskjed om å gå til fastlegen... Noen som vet?
Gjest Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Du kan få legen din til å skrive rekvisisjon til en gyn.klinikk. Det gjorde jeg.
minnimommo Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 jeg har to planlagt keisersnitt bak meg, og kun GU etter den siste, men det var fordi jeg ba om det... legen sa jeg ikke trengte siden jeg hadde KS
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 5. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2008 Hadde først ligget lenge i vanlig fødsel og hadde komplikasjoner, men kanskje jeg slipper denne gangen?!!
Pocoyoツ Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Hadde to krisesnitt, måtte ikke ta GU etter noen av de, jeg.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 jeg måtte, han måtte sjekke at livmora hadde blitt "normal" eller hva det var han skulle sjekke.. var bare en rask titt,også ferdig.. jeg lå i fødsel da, til 7-8 cm åpning, vet ikke om det har noe å si??
## :D ## Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Har to KS og har ikke hatt GU etter noen av dem. Legen kjente utenpå magen om livmoren hadde trukket seg sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå