semma Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 MIn 3. baby er nå 5 mnd og vi ammer 1 g pr natt nå. Men ser ikke noe til mensen. Hadde musrringer i magen for et par mnd siden, men det ble ikke noe av det...?
Gjest Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Jeg har brukt henholdsvis 9 mnd, 10 mnd og 8 mnd på å få igjen mensen etter mine 3 fødsler. På slutten har jeg bare 1-2 ganger i døgnet. Har harr litt mensmurringer underveis av og på uten at det har vært noe i mellomtiden så tror det er normalt. Men klart, om du ikke bruker prevanson ville jeg nok tatt en test.
alleminesmå Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 har ikke fått den ennå 1 1/2 år. Ammer fortsatt en del Stem gjerne https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=15&sortby=votes#4062
melkekua™ Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Med førstemann kom mensen etter 8 mnd, sluttet å amme 2 uker før. Med andremann kom mensen etter 6 mnd, sluttet å amme 2 mnd før. Kjente murringer 2 mnd før mensen kom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå