Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

MIn 3. baby er nå 5 mnd og vi ammer 1 g pr natt nå. Men ser ikke noe til mensen. Hadde musrringer i magen for et par mnd siden, men det ble ikke noe av det...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt henholdsvis 9 mnd, 10 mnd og 8 mnd på å få igjen mensen etter mine 3 fødsler. På slutten har jeg bare 1-2 ganger i døgnet. Har harr litt mensmurringer underveis av og på uten at det har vært noe i mellomtiden så tror det er normalt. Men klart, om du ikke bruker prevanson ville jeg nok tatt en test.

Skrevet

Med førstemann kom mensen etter 8 mnd, sluttet å amme 2 uker før.

Med andremann kom mensen etter 6 mnd, sluttet å amme 2 mnd før. Kjente murringer 2 mnd før mensen kom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...