Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Noen som selger det på nett? Er jo ingen utsalg i Oslo el omegn som selger det lenger. Drammen er det nærmeste og jeg bor i Østfold.......
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Lurert på det samme, så jeg dytter litt. Fant et sted på Kløfta, men det er jo også et steinkast eller to unna Oslo. Noen som vet?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 De selger refleks i ullevålsveien, og på babyshop (flere babyshop butikker i Oslo)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2008 Hei Lisa:-) Babyshop har visstnok sluttet med Reflex (uvisst av hvilken grunn). Så jeg sendte mail til Reflex sentralt og fikk beskjed om at de jobbet med saken, men at nærmeste var i Drammen! Litt langt synes jeg:-) Men kanskje noen selger merket på nett!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Som ei annen sa, så selger de Reflex på både Kløfta og Jessheim. Reflexbutikker der. Kan jo sjekke hjemmesiden til Reflex for å se om det ligger noen Reflexbutikker nærmere deg.
Koseklompen Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Selger Reflex tøy i Askim og Mysen.. Bare gå på www.reflex.no så står det butikk oversikt der
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Så rart, ikke lenge siden jeg kjøpte på babyshop, bare noen uker siden. Det er en ren reflex butikk i Tønsberg forresten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå