Mamsen og lillegutt Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Hva har man under de? strømpebukse og body? Ull eller bomull? Dette er til en liten på 1 år som begynner i bhg om 14 dager....
Gjest Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Blir grisevarmt å ha noe annet enn ullstrømpebukse og body under. Har kjøpt noen sånne sett.. Og kommer til å satse på ullstrømpebukser utover høst og vinter..
Mamsen og lillegutt Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 ja det var det eg tenkte også. og det blir veldi klumpete hvis han skal ha vanlig bukse og genser under. men det styrer vel de i bhg fint? Mener du det blir for varmt med bomull?
LegallyBlond Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Foreløbig ville jeg sendt med både ull og bomull. Er ikke sikkert fleecen trenger å bli brukt noe særlig enda. Det eneste som er litt kjipt med bomullen er at den blir så våt og klam om ungene svetter, og man blir kald i våt bomull. Ullen tåler mye mer fuktighet, og den holder også på varmen til tross for at det blir vått. Om du ikke allerede har handlet inn fleece-sett vil jeg anbefale nøstebarn sin ullfleece. Den koster litt, men den kan kjøpes litt stor og brukes leeeeeenge. Og det er fantastisk bra! Mykt, deilig, varmt og puster bedre enn vanlig fleece.
Gjest Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Jeg mener ull regulerer varmen mye bedre enn bomull, så derfor bruker jeg det. De bruker ikke noe av fleecen under regndressen enda, alt for varmt. Har bare vanlige klær, men fleecedressen ligger i b.hagen, så får de se hvor varmt det er.. Er i grunn ganske fersk på barnehagestash selv, for min begynte i går.. :s
Mamsen og lillegutt Skrevet 5. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2008 fikk reima sin fleecedress til bursdagen. Vet at det er for varmt ennå. men høsten kommer plutselig:) vil bare være forberedt. Fikk en del penger til bursdagen til kjøp av bhg-utstyr. så skal kjøpe høstdress og masse ull.... har bestilt stormberg sin vann og vindtette lue med hals og sånne regnvotter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå