Gå til innhold

hjelp, jeg lekker!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 25 uker på vei, og lekker som en sil.. har melk allerede.. er dette vanlig? så tidlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, det er helt normalt. Jeg måtte begynne med ammeinnlegg på natta rundt den tiden selv :)

 

Et godt tegn! Da får du sikkert ikke problemer med melkemengden etter fødselen :)

Skrevet

Det er nok helt vanlig ja. Jeg har i begge mine svangerskap lekket tidlig, ikke noe kjekt å måtte begynne å bruke ammeinnlegg så tidlig. Men heller det enn å få fiiiine gule flekker på klærne...

Skrevet

var å kjøpe ammeinlegg nå, men er litt bekymret, for når puppene blir stimulert, da er vel ike det så bra for livmor og barn?? om jeg klemmer litt på dem renner det jo, og det er så mye...

Skrevet

mener at jeg klør på "dem" (brystvortene), og det eneste som hjelper er å

rulle dem mellom fingerne, men da stimulerer jeg dem, og melka renner i strie strømer.. er det farlig? noen tips??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...