Miniogmy Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 jeg er 25 uker på vei, og lekker som en sil.. har melk allerede.. er dette vanlig? så tidlig??
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Jaja, det er helt normalt. Jeg måtte begynne med ammeinnlegg på natta rundt den tiden selv Et godt tegn! Da får du sikkert ikke problemer med melkemengden etter fødselen
WickedBaby Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Det er nok helt vanlig ja. Jeg har i begge mine svangerskap lekket tidlig, ikke noe kjekt å måtte begynne å bruke ammeinnlegg så tidlig. Men heller det enn å få fiiiine gule flekker på klærne...
Miniogmy Skrevet 5. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2008 var å kjøpe ammeinlegg nå, men er litt bekymret, for når puppene blir stimulert, da er vel ike det så bra for livmor og barn?? om jeg klemmer litt på dem renner det jo, og det er så mye...
Miniogmy Skrevet 5. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2008 mener at jeg klør på "dem" (brystvortene), og det eneste som hjelper er å rulle dem mellom fingerne, men da stimulerer jeg dem, og melka renner i strie strømer.. er det farlig? noen tips??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå