metaMORfose Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Og legen var enig med ham - komplott rett og slett. Mannen min synes ikke at jeg har blitt bra nok siden jeg fikk medisner, og at det høres ut som om jeg strever med å puste. Pusten er ikke så bra, enig i det, men jeg mente at jeg fikk gi det litt tid. Det gikk han ikke med på. Så nå har jeg fått andre medisiner, en uke ekstra sykemelding (jeg kommer til å gå ut av mitt gode skinn) og beskjed om at dersom det ikke virker vil han legge meg inn for at jeg kan få intravenøst. Hvilken urettferdig verden! Jeg klager sjelden og har nok høyere smerteterskel enn mange, så det er kanskje godt jeg har noen rundt meg som tar tak. Men jeg ble litt deperimert nå altså. Jeg er ikke noe god på å være syk!
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Høres ut som det var bra mannen fikk deg til legen! Håper du blir bedre nå da =)
konvall Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Så flott at du har en mann som tar vare på deg og er bekymret for deg. Skjønner godt at du vil bli frisk, men ta vare på deg selv og slapp av. Man blir ikke fortere frisk av å lure seg selv til å tro man er frisk vet du... La det gå sin gang, ellers er det så lett å få tilbakefall..... God bedring.
metaMORfose Skrevet 5. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2008 Ja jeg håper jeg blir frisk nå. Jeg orker ingenting, så jeg ligger bare her og sover/surfer/ser tv. Sover veldig mye så jeg er jo ikke i form. Men allikevel har jeg det jo bra )
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Bra at du har en mann som bryr seg =) Tenkte på deg i dag å skulle spørre hvordan det går med deg, men nå fikk jeg svar =) Håper du blir frisk snart =) Frisk, frisk, frisk =) God bedring =)
metaMORfose Skrevet 5. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2008 Takk skal du ha, trønder25. Koselig med omtanke. )) Betyr mye her jeg ligger!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Så omtenksom mann du har da;) Håper du blir frisk snart.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Riktig god bedring:)!! Håper den nye medisinen din virker, skjønner godt du blir litt lei deg, får håpe du slipper sykehus innleggelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå