Gjest Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Er litt å huske på....hadde nesten glemt det oppi alt annet. Ikke at det hadde vært krise, men litt greit å ha alt sånt klart før første dag. Tok en sjans og valgte Askeladden Navnelapper.....får håpe de holder, de hadde 10års garanti...hehe....holder lengre enn de de er festa til da i hvertfall..hihi...
Makkapakka Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Hvor har du kjøpt de? Er det sånne du skriver på navnet selv eller må "de trykkes"? Er sååååå mye å huske på til bhg-start!!!
Gjest Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 De holder lenge ja. Jeg strøk på lapper til minsten sist helg, og han har jo arvet endel fra broren og de henger godt fremdeles 2 år etter ;-)
Gjest Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 navnelapper.no Det er trykte ja, så veldig greit ut i hvertfall. Ikke dyrt heller synes jeg, 75 klistremerker og 75 strykemerker til 135kr
Makkapakka Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 takk skal dere ha! Hvor lang tid tar det før de kommer i posten?
Gjest Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Sto at de går i trykken og sendes første virkedag. Kan ikke ta lang tid da...et par dager kansje?
Gjest Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Da jeg bestilte nå sist kom de etter 3 dager ;-)
Anne-B. Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Såh, da har piskadausen jeg og bestilt. Bra bra, jeg er ganske sløv med merking.
Makkapakka Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Hurra! tusen takk igjen, dere. Skal bestilles i dag så det er klart til bhg start...... nå må jeg bare velge motiv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå