Gå til innhold

noen som har erfaring med kvalme??? har ca 4 uker til termin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kastet opp 4 ganger i dag, og er kjempedårlig!!! er også løs i magen.. hva kan dette være??? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være en helt normal omgangssyke.

Ellers så har jeg hatt hyperemisis i både første og dette svangerskapet, og min erfaring fra det er at jeg får det tilbake på slutten... Men vet jo ikke om det er tilfelle for deg.

Skrevet

hvis det er sterk kvalme du mener da, så var jeg ikke så veldig plaget med oppkast.. var kvalm og dårlig, men ikke noe ekstremt oppkast.. får håpe det gir seg da..

takk for svar uansett :)

Skrevet

Heisann.. jeg er i uke 32 og fikk tilbake noen skarve småkvalme-perioder for noen få uker siden...i helgen ble jeg derimot kjempekvalm, og spesielt etter jeg hadde spist pin-up iskrem, den kom rett opp igjen. D samme gjorde pizza..(ble kvalm av pizza i 1 trim også!)

Kjennes som jeg er på nippet til å kaste opp hele tiden, d hjelper å drikke iskald frisk drikke med masse isbiter her da.....

Skrevet

Heisann..

Er selv i uke 32. Kvalmen min kom tilbake i uke 25 og har ikke gitt seg siden.

Den siste uken har jeg vært skikklig kvalm. Kastet opp etter jeg drakk appelsinjuice..Eneste som hjelper er bokscola eller noe drikke med isbiter i.

Skrevet

da får jeg lage isbiter :)

Skrevet

veninnen min fødte ei uke før termin..uken før digjen var hu kjempekvalm,uvel,gikk mye på do å var svimmel å trøtt..

kanskje d er noe på gang..;)

Skrevet

Jeg var veldig plaget med kvalme i begynnelsen av svangerskapet, 4 første mnd spydde jeg opp stort sett alt... :-(

Nå har jeg fått igjen kvalmen, men ikke så sterkt som i første trimester.. Er 35 uker nå...Merker at jeg blir enda mer kvalm når det er varmt ute, blir uvel og uggen....

Uff, det er så kjedelig med den kvalmen, trodde jeg var ferdig med den nå !

Skrevet

Jeg er "kun" kvalm, men jeg føler meg ikke bra,,

Slik har jeg hatt det i hele dag...

Skrevet

Har det akkurat som deg. Var kvalm i 4-5 mnd og har vel egeltlig ikke gitt seg helt noen gang, men nå er det blitt værre igjen. Har også 5 uker igjen. Har også kastet opp etter å ha vært ute i varmen. nå er det heldigvis litt kjøligere ute.

Skrevet

Jeg sliter med det samme... Kvalme og løs mage om morgenen og formiddagen... Kaster ikke opp da. De første 20 ukene kastet jeg opp hver dag, så ble jeg bedre en lang stund, før det kom tilbake for et par uker siden. Er nå 35+4..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...