Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Skal kjøpe vognpose til jenta på 6mnd men lurer veldi på hva merke jeg skal kjøpe.. Vil ha en som hun kan bruke i pulk om vinteren i tillegg og som hun kan ha en stund.. Hva bruker dere? Er dere fornøyd? Trenger noen råd her
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Vi har Odenswalder Lammy, den minner litt om xl, men ikek helt lik. Dvs dunpose hvor ryggen er i lammeskinn (dette er avtagbart så du kan bruke det alene i vogna utenom "posesesong". Vi var kjempefornøyd med den, og hun har brukt den i sovevogna i bhg helt til hun sluttet med dagsoving (nesten 3 år). Tar heller ikke altfor stor plass i vogna + enkel å ta unge ut og oppi. Hadde ferdige hull til 5-punktssele og snøring rundt åpningen (til hodet på en måte) så man kunne tilpasse.
Zitro Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Jeg har en "ertepose", det er en flecepose til sommersbruk. Har også en lammeskinnspose og en Odenwalder dunpose. Elsker dem alle sammen, hvert til sitt bruk... Begge de sistnevnte er veldig varme og vinteren. Gutten min brukte dunposen ute i 5-, og han trengte ikke ytterklær. Bare lå i strømpebukse og genser. Også lue da selvfølgelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå