h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Må vist være finvær alle andre steder bortsett fra her i dag...(.hehe
Mille** Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Er ikke så aller værst her, 15 grader og delvis sol, har akkurat sendt ungene på lekeplassen og har selv vært ute å luket i beddene. Men den fandens myggen ødelegger jo hele gleden med å være ute, så nå har jeg rømt inn og smurt meg med div lindrende kremer som visstnok skal hjelpe på myggstikk. Klør fortsatt..... (
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 uff, ja myggen kan ødlegge mye av gleden:( Men her blåser det så da blir myggen borte...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Er ikke fint her heller.. Men har ett enormt rotete gutterom jeg og gutten in skal gå å rydde nå.. Han hadde besøk i går og har faktisk klart å leke med alle lekene på bare en time, og bare tømt de over gulvet.. Tenkte jeg skulle bruke anledningen til å gå gjennom alle lekene hans og fjerne de han ikke bruker..
konvall Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Mygg og sol er fraværende her, men tok en liten pause mens vesla sover. Er midt i brødbaking og støv tørking, så det blir ikke lange pausen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå