berta Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Hva blir det i dag da jenter ? Trenger tips :-)
PiaL Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 å sukk.... det evige spørsmålet!!! Jeg har litt lyst på lasagne, men får nå se hva jeg gidder når det kommer til stykket...
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 I dag blir det pizza:)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Æ elske å lage mat å elske å ete mat, så forstår egentli ikke koffer ska hetse de hær middagstrådan hele tia? :-( Man trænge jo ikke svare om man ikke vil ;-) Idag blir d ænkelt sia æ holde på å pakke ned huse vi bor i ;-) Spaghetti me kjøttsaus å masse ost, hehe ;-)
Lurvehette Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 I dag blir det fiskekaker i brun kjøpesaus! Kokte poteter og gulrøtter. Lenge siden en vanlig middag nå. Og det orker jeg å lage:)
Nullenusken Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Er alene hjemme i dag, så blir enten rester av Bali kyllinggryte fra i går, eller Joikaboller tenker jeg....
Miniogmy Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 lagde meg hjemmemarinerte koteleter i går, med mos og en utrolig dig saus, så skal lage det i dag og..yummy!!! i morgen blir det fisk, og på torsdag blir det noe hermetisk, for har igjen det etter ferien.. tar så stor plass i skapet!!
*SmurfeMamma* Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 i dag blir det nok en middag i byen, skal møte sambo i byen når han er ferdig på jobb:)
Miniogmy Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 heheeh, her blir det nok enkelt fremover, var på møte i postbanken i dag, og der fikk vi oppstraming, og motivasjon til å ender vår kjipe økonomiske situasjon! så her blir det å være kreativ med skap innhold gitt!!
flypapir Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Her blir det fiskeboller i hvit saus med poteter og revne gulerøtter til..
husmus &2 Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Sunnybeach, jeg tror du leste litt feil, ingen som har hetset middagsinnlegg her.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 5. august 2008 #13 Skrevet 5. august 2008 aah, men da misforsto æ ho første som svarte :-( har læst andre tråda me mye hets for de hær middagstrådan, så trudde ho mente d negativt, men ser nu at ho mente "det evige spørsmålet" i dn sammenheng at man må finne på middag hvær dag ;-) beklage d husmusa ;-) "å sukk.... det evige spørsmålet!!! Jeg har litt lyst på lasagne, men får nå se hva jeg gidder når det kommer til stykket..."
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 5. august 2008 #14 Skrevet 5. august 2008 Pølsestappe! Med kokte grønnsaker ved siden av. :-)
fru lykkelig Skrevet 5. august 2008 #15 Skrevet 5. august 2008 Fiskepinner og rotmos.... Kjedelig, men det er to åringen så glad i!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 5. august 2008 #16 Skrevet 5. august 2008 Oi, pølsestappe? Aldri hørt om! Forklar!=D Vet ikke helt hva det blir her...Har egentlig lyst på lettsaltet torsk, bacon poteter og brokkoli+gulrot....Men har ikke torsk=( Hehe.. Lurer på om det blir kjøttkaker i brun saus, poteter, grønnsaker og tyttebærsyltetøy! Fikk så lyst på saus-mat=D
Oi ..! Skrevet 5. august 2008 #17 Skrevet 5. august 2008 I dag blir det "dårlig samvittighet" til middag: pølser og lompe
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 5. august 2008 #18 Skrevet 5. august 2008 Grillet laks med potetgrateng.
Klar Som Et Egg Skrevet 5. august 2008 #19 Skrevet 5. august 2008 lettvint løsning til meg og samboern idag: tomatsuppe og pizza, så kan vi ta litt av hvert :-) har såååå lyst til å være glimrende på kjøkkenet, med spennende, gode og sunne oppskrifter.. meeeeen, magler motivasjon, kunnskaper og økonomi igrunn-- huff a meg!
linda1983 Skrevet 5. august 2008 #20 Skrevet 5. august 2008 lasange her i gården i dag. Eneste jeg har lyst på i dag
svanemamma Skrevet 5. august 2008 #21 Skrevet 5. august 2008 Her blir det fiskeboller i hvit saus med potet og gulrot.
edvina har fått en gutt Skrevet 5. august 2008 #22 Skrevet 5. august 2008 i dag blir det kokos ris(koker i kokosmelk) Med kylling, tomater, løk og div grønnsaker oppi. Serveres med soyasaus og sweet chilisaus. Enkel og kjempegodt:)
alleminesmå Skrevet 5. august 2008 #23 Skrevet 5. august 2008 Kyllingsalat med runstykker Stem gjerne: https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=15&sortby=votes#4062
berta Skrevet 5. august 2008 Forfatter #24 Skrevet 5. august 2008 I dag ble det kjøttkaker, hjemmelaget brunsaus, gulerot, erterstuing og tyttebærsylte.... NAM !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå