Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva blir det i dag da jenter ?

Trenger tips :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å sukk.... det evige spørsmålet!!! Jeg har litt lyst på lasagne, men får nå se hva jeg gidder når det kommer til stykket...

Skrevet

I dag blir det pizza:)

Skrevet

Æ elske å lage mat å elske å ete mat, så forstår egentli ikke koffer ska hetse de hær middagstrådan hele tia? :-( Man trænge jo ikke svare om man ikke vil ;-)

Idag blir d ænkelt sia æ holde på å pakke ned huse vi bor i ;-)

Spaghetti me kjøttsaus å masse ost, hehe ;-)

Skrevet

I dag blir det fiskekaker i brun kjøpesaus! Kokte poteter og gulrøtter. Lenge siden en vanlig middag nå. Og det orker jeg å lage:)

Skrevet

Er alene hjemme i dag, så blir enten rester av Bali kyllinggryte fra i går, eller Joikaboller tenker jeg....

Skrevet

lagde meg hjemmemarinerte koteleter i går, med mos og en utrolig dig saus, så skal lage det i dag og..yummy!!! i morgen blir det fisk, og på torsdag blir det noe hermetisk, for har igjen det etter ferien.. tar så stor plass i skapet!!

Skrevet

i dag blir det nok en middag i byen, skal møte sambo i byen når han er ferdig på jobb:)

Skrevet

heheeh, her blir det nok enkelt fremover, var på møte i postbanken i dag, og der fikk vi oppstraming, og motivasjon til å ender vår kjipe økonomiske situasjon! så her blir det å være kreativ med skap innhold gitt!!

Skrevet

Her blir det fiskeboller i hvit saus med poteter og revne gulerøtter til..:)

Skrevet

Sunnybeach, jeg tror du leste litt feil, ingen som har hetset middagsinnlegg her.

Skrevet

kylling og pasta i hvit fløte/rømmesaus :)

Skrevet

aah, men da misforsto æ ho første som svarte :-( har læst andre tråda me mye hets for de hær middagstrådan, så trudde ho mente d negativt, men ser nu at ho mente "det evige spørsmålet" i dn sammenheng at man må finne på middag hvær dag ;-) beklage d husmusa ;-)

"å sukk.... det evige spørsmålet!!! Jeg har litt lyst på lasagne, men får nå se hva jeg gidder når det kommer til stykket..."

Skrevet

Pølsestappe! Med kokte grønnsaker ved siden av. :-)

Skrevet

Fiskepinner og rotmos.... Kjedelig, men det er to åringen så glad i!

Skrevet

Oi, pølsestappe? Aldri hørt om! Forklar!=D

Vet ikke helt hva det blir her...Har egentlig lyst på lettsaltet torsk, bacon poteter og brokkoli+gulrot....Men har ikke torsk=( Hehe..

Lurer på om det blir kjøttkaker i brun saus, poteter, grønnsaker og tyttebærsyltetøy!

Fikk så lyst på saus-mat=D

Skrevet

I dag blir det "dårlig samvittighet" til middag: pølser og lompe :(

Skrevet

Grillet laks med potetgrateng. :)

Skrevet

lettvint løsning til meg og samboern idag: tomatsuppe og pizza, så kan vi ta litt av hvert :-)

har såååå lyst til å være glimrende på kjøkkenet, med spennende, gode og sunne oppskrifter.. meeeeen, magler motivasjon, kunnskaper og økonomi igrunn-- huff a meg!

Skrevet

lasange her i gården i dag. Eneste jeg har lyst på i dag :)

Skrevet

Her blir det fiskeboller i hvit saus med potet og gulrot.

Skrevet

i dag blir det

kokos ris(koker i kokosmelk) Med kylling, tomater, løk og div grønnsaker oppi. Serveres med soyasaus og sweet chilisaus. Enkel og kjempegodt:)

Skrevet

I dag ble det kjøttkaker, hjemmelaget brunsaus, gulerot, erterstuing og tyttebærsylte.... NAM !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...