Turtelduen Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Har pakket klær til baby, teppe, smokk. Bleier vet jeg vi får og klær til sykehustiden. Til meg har jeg pakket: klær til etter første dusj, skift, klær til hjemreise, Undertøy så det holder Ammebh mammatopper dusjeslippers og innesko bind tannbørste, tannkrem shampoo fotokamera helsekortet skal pakkes ned ørepropper (mot forstyrrende romkamerat) ammeinnlegg Noe mer?
berta Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Lader til mobiltelefon og kamera :-) Evnt noe å lese på ??
To gutter + spire Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Hårføner . ( Det sies at det mer behagelig å tørke seg med den nedentil etter fødselen ) Videokamera (Hvis man har ) sminke ? ( jeg MÅ ha litt !! hehe ) Jeg skal begynne å pakke litt i dag , er i uke 33. Hvor lenge har du igjen ??
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 albueskjell for såre brystvorter? det føler jeg at funka når jeg fikk første mann, og fikk såre brystvorter.. tror mannen min kjøpte de på apoteket skal hvertfall ta de med denne gangen også
Turtelduen Skrevet 5. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2008 Ja, lader til det meste r pakket i pcbagen... Videokamera - ok Sminke - orker ikke bruke så mye... Hårføner - ok har 14 dager igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå