snart mamma 85 Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Termin om 4 dager Hvordan er det å føde på drammen sykehus? får man enkelt rom, har di air con tilfelle det skulle bli varm, hvor mange dager kan man eventuelt bli,?får man pleier og div mens man er det eller må dette tas med? Takker for tips og info!
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Dytter! Skal selv føde der, UL termin om 16 dager.
Gjest Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Jeg fødte der for 3 år siden. Det er ikke aircondition der, du må nok regne med å dele rom (tror det bare er de som har komplikasjoner som får enkeltrom), bleier får du på sykehuset, samt klær du kan ha på babyen. Du trenger ikke å ta med håndklær, det får du også låne. De har store bind/bleier du kan bruke etter fødsel, jeg brukte mine egne på dag 3. Da blødde jeg ikke så mye lenger.
Gjest Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Glemte å si at jeg er veldig fornøyd med sykehuset. Følte at jeg fikk god hjelp og ble tatt vare på. Gleder meg til jeg skal føde der igjen 27. aug.
snart mamma 85 Skrevet 5. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2008 takker for info,.... håper prinsessa kommer snart!!!
Løven 81 Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 De har også noen familierom der. Så hvis det er ledig kan man få tilbud om det.
snart mamma 85 Skrevet 5. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2008 så bra .. satser på få fødsler neste helg
shari_z Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Jeg fødte sist der for 7 år siden, men har vært innlagt etterpå flere ganger. De har aircondition og den står på nå (var der på mandag og både kjente aircondition og leste de svære skiltene de har satt opp at alle må holde vinduene lukket pga aircondition). Jeg hadde med meg vifte da jeg fødte i juli og det var varmt. Ble irritert da alle ville stå foran min vifte pga varmen, og tror det var eneste gangen jeg ropte ut under fødselen at NÅ måtte de flytte seg, jeg vil ha luft fra viften min! :-) Jeg fikk enerom, muligens pga språk (den gangen kunne jeg ikke norsk) eller det at barnet var for tidlig født, vet ikke. Kanskje jeg var bare heldig. Jeg fødte på en lørdag kveld og ble utskrevet på torsdag formiddag. Vet ikke om man får bli der så lenge nå - SB må spare penger overralt vet du. Bleier og bind har de på sykehuset. Jeg hadde ikke engang klær til babyen med meg, bortsett fra klær til å reise hjem i. Var kjempefornøyd med sykehuset og ansatte.
snart mamma 85 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2008 så flott, takk for info.. 3 dager igjen,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå