Zazu Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Hva skal alt barna må ha med seg i barnehagen være i? Har egentlig kjøpt en gympose for dette formålet, men når jeg ser listene her over alt de trenger å ha med seg ser jeg jo at den blir alt for liten! Bruker dere voksen sekker, bagger eller hva?
Zitro Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Bruker en ryggsekk som er stor. Passer til meg og altfor stor til ungen. I tilleg har jeg en pose med støvler og regntøy... Mye plagg ja...
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Vi bruker Bergans barnesekk, 12 l. Der har han alt av inneskift. Så har vi en pose utenom til støvler, regnklær osv. Han har 2 kurver i barnehagen. En på stellerommet hvor det ligger igjen bleier, sår rompe krem, en fuktighetskrem til ansikt osv. Den andre kurven er i gangen hvor han har solkrem, kuldekrem, ull undertøy, og litt andre småskift som vi bare har liggende der. I tillegg til tøfler og smokker med navn på. Sekken tar vi med hjem hver fredag for å gå igjennom i tilfelle det mangler noe. Uteklærne har vi og stort sett hengende i barnehagen hele uka, da det blir så sene ettermiddager at vi har lite bruk for de hjemme. Vet vi at vi skal noe så tar vi de selvfølgelig med. Vi gidder ikke dra alt frem og tilbake hver dag som du ser.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Hos oss har de kurver og skap som tingene ligger i, jeg drar det ikke frem og tilbake hver dag. Hun har en liten sekk til matpakke og skiftklær, og det holder lenge.
Dudelidum Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Tar med uteklærne hjem om fredag om de er skitne og tilbake mandagen. I stor ikea bag. Skifteklærne bytter vi når det er nødvendig men det skjer jo bare ca en gang annenhver uke. Har en liten bergans sekk til dette. Ellers har vi bare med matboksene som ungene stort sett bærer selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå