Gå til innhold

Hva slags vogn(er) skal dere ha, dere som har to tette....?


2(3)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har quinny 3xl. Skal bare ordne bag til den, og så vil jeg se om jeg trenger tvillingvogn når babyen kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre vogner allerede, har prøvd og feilet en del ;-) Har en nydelig gammel Silver Cross som var fin å ha da vi bodde på Grunerløkka. Så kom første ferietur, og vi måtte ha noe som kan fraktes på fly, så da kjøpte jeg en Mutzy Urban rider (ville ikke kjøpe paraplytrille, for småtten var bare 3 mndr). Den er fin og bra, men etter en stund vokste behovet for en paraplytrille frem, - greit å ha i bilen :-)

Så man skulle tro at det sklle være nok, selv om nr 2 kommer. Men jeg innser at på tur alene med en som da vil være 23 mndr, pluss sistemann, så er det ikke lett uten tvillingvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjoeper en brukt soeskenvogn av en venninne. Er litt usikker paa merket, men det er en saann hvor stoerstemann sitter oeverst og baby i softbag under. Jeg ser for meg at det blir mye bedre enn en bred vogn.

Jenta er 21mnd naar nestemann kommer.

 

Faar bare haape det ikke er tvillinger der inne da... ihhhh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det 18-19 mnd mellom.

Har simo kombi og ole brumm trille fra før, og tror vi går for bæretøy fremfor søskenvogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...