Gå til innhold

vet ikke hva dette er? rier eller kynner?

Anbefalte innlegg

Gjest stockholms tjej_Fødeklar=)
Skrevet

jeg har haft sammentrekkninger hele natten og de har varit vonde i ryggen og i magen....

nå har jeg ikke like mye av de.

jeg har gått med mensverk i to dager og har de fortsatt.

jeg er 38+5.

undrar bara om noen har haft de sammme? om de snart er fødsel på gang eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt dem samme et par netter og litt på dagen selv. Men de har gitt seg utover dagen, eller utover ettermiddagen...

Vi følte begge to at jeg har åpnet meg litt. Så jeg føler det er en del av modningsprosessen...

Du må vel nesten bare se om de fortsetter og blir sterkere. Er det rier merker du det etter hvert ;)Lykke til!

Skrevet

okej...håper de tar seg opp da=)

men jeg må jo ha fått noen mer åpning av de vell?

de gjorde ganska vondt.

håper ikke de har varit maserier som ikke gjør noe godt for seg.

Skrevet

Jeg tror at når dem gjør vondt så gjør de noe for seg... Jeg hadde litt vonde kynnere i uker før fødsel sist gang, og da jeg kom til sykehuset til fødselen hadde jeg 3 cm (med de to første hadde jeg nemlig ingen vondter først og ingen åpning da jeg kom til sykehuset etter 6 timer med rier)

Så de gjør nok nytten... Blir spennende å se da, om du er i gang. ;)

Skrevet

ja de blir spennende for jeg har 2 cm redan som jeg har haft i et par uker så håper de kommer seg mer=) he he

Skrevet

Oi, ja da får en håpe det er noe på gang da! ;)

2 cm er jo en begynnelse!

Skrevet

ja de er en god start i vert fall=)

Skrevet

Hei!

Har hatt dette i mange uker. Noen netter værre enn andre. Av og til har det også kommet rosa utflod i tillegg. Hos meg starter det ofte rundt 01.00 og holder på til ca. 05.00. (pluss/minus).

Har også mye nedpress og stikkninger. Dette har også holdt på i ca. 4 uker, men blitt veldig ille siste uken (store problemer med å gå).

Har termin til fredag :-))

Skrevet

ja jeg har vært på føden nå og de var ikke sikkre på om de var begynnelse på fødsel eller bare modningsrier men ska in på ny sjekk kl.18.00 for å se om de har skjedd noe mer.

jeg håper jo litt at fødseln er på gang men de er sikkert bare modningsrier=( jeg er jo 38+5 idag så de han er veldigt velkommen at komma nå=)

blir bare så lei av at gå sånn som dette...

vil bare grine=(

Skrevet

Huff vet hva du snakker om. Har hatt det på denne måten i over 4 uker nå=( Begynner å bli sliten å lei av det. Og de nettene jag har hatt mase/modningsrier pluss ordentlige rier har det holdt på i 7-8 timer, blir ikke mye søvn av det. Men nå har jeg egentlig blitt lovet at jeg slipper å gå gjennom en sån natt til, da tar de mest sannsynelig vannet.

Skrevet

Hadde 3cm åpning igår. har hatt 1 og 2 før det på tidligere kontroller

Skrevet

Så spennende:) Har hatt den type smerter/sammentrekninger de siste kveldene jeg også. Varer hele natta, men dabber av på dagen. Forhåpentligvis så er det ikke så lenge før han vil ut og si hei;) Hjertelig velkommen hvertfall. Å gå en dag uten å føle at et hode er på vei ut tissen, sure oppstøt og at man har to vannballonger med sko på som man vagger rundt med:P Hehe, 9 mnd er for lenge!

Skrevet

ja jeg bare håper at jeg har fått litt mer åpning nå når jeg kommer på kontroll bare...

men tror ikke de da=(

men viss ikke de er noe mer på gang blir de sengekos i kvell=) he he he

gleder meg så mye til å få treffe min lille prins bare...

lykke til dere jenter som har det som meg og håper dere går igang ordentligt snart=)

Skrevet

Å gå sånn å vente er grusomt.

Da jeg ventet nr to hadde jeg maserier i to døgn og med tre min mellomrom.

Siste natten klarte jeg å sove godt og da jeg våknet startet de normale riene med 20 min. mellomrom og jeg fødte natten etter.

Nå går jeg å venter og venter og håper å håper.

Jeg har fått svangerskapskløe så jeg blir uansett satt igang om 8 dager, men føler det er en liten evighet til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...