Gå til innhold

Morgengave - hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to alternativer som jeg tenker på ...men klarer ikke bestemme meg;o)

Tenker på enten en weekendtur for oss to til enten Paris eller Roma.

Eller å få tatt bilder av meg selv - i sexy undertøy eller noe;o) Dette gjør de på Studio1 - koster 3000,- og da får jeg en boks med 8 bilder.

Vet ikke hva en slik tur hadde kostet...noen som har peiling? Hvor ville dere dratt i såfall? tenker på i september til neste år i såfall.

Hva skal jeg velge...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal velge bilder:-)

Weekendtur kan dere dra på uansett, og dere skal jo gifte dere i Florida og greier. Mer originalt og veldig kult med bilder:-)

Skrevet

Takk for innspill - jeg heller vel kanskje litt mer mot bildene, ja....er ikke noe jeg kommer til å gjøre en annen gang akkurat;o)

Skrevet

Synes det er kjempestilig om du tar bilder av deg selv!!

Weekendtur er langt mer "ordinært", og noe man kan finne på å gjøre uansett. Bildene har han for alltid:-) Jeg tror han blir kjempeglad for dem.

Skrevet

Venninna mi fikk tatt kjempe fine svart / hvitt bilder av seg selv. Nakenbilder uten at du noen gang så mer enn toppen av rompa eller litt av puppen.

Kjempe fine, og veldig populært. Så fikk han lov å velge seg ett som hun skal forstørre i en litt ok størrelse og ha på soverommet. Det har han ikke gjort enda og det er over ett år siden de giftet seg.

Så gå for bildene du.

Skrevet

Dere har overbevist meg, he he - jeg bestiller en time i løpet av dagen tror jeg;o)

Skrevet

Jeg ordna med bilder i morgengave til mannen min, og det falt veldig i smak;) Absolutt en morgengave jeg vil anbefale!!

Skrevet

jeg hadde aldri turt å ta sånne bilder, så måtte nok bli reise...

Skrevet

Da har jeg bestilt fotograf-time, he he;o) Håper det blir bra:o)

Skrevet

Jeg har tatt sånne bilder, dog ikke som morgengave selv om fotografen sa at det var veldig vanlig:-)

Kjæresten min ble meget fornøyd:-P

Skrevet

Ja, det kan jeg tenke meg;o) Nå må jeg bare finne noe flott undertøy til fotograferingen. Fotografen lurte på om jeg hadde tilgang til slør, da det kunne sette prikken over i`en siden det var i morgengave - så kanskje jeg skal spørre svigerinnen min som giftet seg for en uke siden...? Hun hadde et langt nydelig slør med blondekant.

Skrevet

Det hadde vært stilig!!

Hvis du skal ta svarthvittbilder så må du velge svart eller hvitt undertøy. Rosa f.eks. vil bli grått.

Jeg tok kun bilder i svart undertøy, og noen svarte klær, men hvis du skal ha slør blir det jo dritstilig med hvitt blondeundertøy og hofteholder f.eks.

Skrevet

Ja, jeg tenkte hvitt undertøy, evt korsett og med strømpebånd og høye strømper kanskje. Får se hva jeg finner. Jeg tror dette blir den perfekte morgengave til min blivende mann, faktisk;o) Har time 26. august.

Skrevet

Det tviler jeg ikke på et sekund:-D

Du kommer til å bli så fin så, og han kommer til å bli superoverrasket og SUPERGLAD:-D

Skrevet

Ja, jeg får håpe det:o)

Skrevet

jeg fikk en venninne av meg (som har et ok kamera) til å ta bilder av meg. Kjøpte litt forskjellig undertøy som jeg byttet på, sort og hvit, nærbilde av strømpebånd osv. Vi tok bildene ute en nydelig kveld, nede ved sjøen og bergene og vi hadde det kjempemorsomt:) Tok litt i farger og litt sort/hvit, la bildene på en cd, sendte de inn til fremkalling og kjøpte en sort, stilig album der jeg limte inn bildene, ble vedig fornøyd jeg og tror den har blitt brukt, kremt hihi.

Lykke til på bryllupsdagen

Skrevet

He, he - ja det tenker jeg;o)

Hadde jeg hatt en god venninne som var flink å ta bilder hadde jeg nok vurdert å gjort det samme...men eneste jeg vet om som er flink nok og som har rett utstyr er samboers bror...og det blir bare litt feil;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...