*Rutletutt* Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Prøvde å svare deg på pm`en....men jeg fikk ikke til å sende den....så her er den;o) Ja, det er jo ikke noe som er så spennende som å lage et nytt liv - og selv om det er slitsomt inni mellom, er det jo verdt det 100% ) Vi føler oss som verdens heldigste som har to friske, nydelige barn:o) Nei, Milla går ikke enda, men hun har sluppet seg og gått et skritt og to når hun har glemt seg, he he - og hun slipper seg og står - er sikkert ikke så lenge til hun finner ut av det, for hun er veldig flink å gå langs ting og når vi holder henne i hendene:o) Går veldig fint med sovingen hennes - på natten vel og merke;o/ Hun legger seg veldig greit og sover hele natten. På dagtid er det litt verre, da må jeg ut å gå tur med henne for å få henne til å sove, og hun sover bare en dupp på 30-60 minutter - noen ganger ingenting...så det kan være litt slit...men jeg kommer meg nå ut på tur;o) Vekten og voksingen er ok - men det går litt i rykk og napp, spesielt med høyden. Var på haukeland i begynnelsen av juli til spesialist. Da hadde hun lagt på seg lite i vekt, men greit i høyden - var da akkurat 7 kg og 69,7cm. Ble tatt endel prøver av henne, men legen mente hun bare var liten pga hun ser veldig godt ut og utvikler seg som hun skal. Ikke er jeg verdens største person selv - og vi har forholdsvis korte mennesker i familien;o) Skal inn igjen i januar for en oppfølgingskontroll - så det er jo greit å få skjekket det ut skikkelig så en ikke går å bekymrer seg unødig. På ett-årskontrollen hadde hun lagt på seg godt, blitt hele 7260g -men høyden var bare 69cm....så jeg skal igjen på kontroll i slutten av august - phuuu...har vært mye styr, ja;o/ Er litt viktig å se at hun legger seg på sin egen kurve etterhvert - det har hun ikke gjort siden hun var 3-4 mnd. Hvor stor var J på ett-årskontrollen da? Bryllupsplanleggingen har stått litt i ro de siste mnd - men nå kan jeg snart booke datoen i Disney, så da begynner det å skje ting igjen:o) Da må vi bestille fly og sted og bo, så skal jeg komme meg ut igjen å prøve kjole - GØY:o) Stor klem
*Rutletutt* Skrevet 5. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. august 2008 Dytt! Syns jeg så deg her inne nå;o)
Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Hei;) Så ikke denne før nå jeg;) Har ikke full postkasse, så vet ikke hvorfor du ikke får sendt den på pm. hehe. Jeg husker så godt de første mnd når J ikke la på seg noe særlig. Det var virkelig frustrerende. På 1 års-kontr. var hun 8.6 kg og 74 cm lang. Så det har tatt seg opp masse;) Veldig deilig. Tenker aldri på vekten hennes lenger. Håper M legger på seg på seg slik hun skal fremover:) Tenker på dere vettu;) Tenk at dere skal gifte dere i amerika. Fytti så morsomt. Det er jo drømmebryllup!!! Vi har vært heldige med sovingen. Hadde litt problemer i førsten og hun måtte bysses i søvn frem til hun var 6 mnd, og hun våknet endel på natta+ at hun ikke ville sove etter kl6 på morgenen. Det var slitsomt, men vet mange har det myyyye verre, så jeg tok det hele med ro, og kaller oss heldige likevel;) Nå sover hun natten igjennom uten å våkne. Legger seg kl 19, og våkner kl 8... så 13 timer søvn i ett, er helt utrolig!! Jeg er blitt et nytt menneske;) Er flott at M sover bedre.. herregud, dere har hatt det slitsomt med sovingen. Så dere fortjener det virkelig. Ellers er alt bra her, Vi drar til syden 15. august..gleder oss vilt. Skal teste 13. Kanksje jeg har en liten spire der inne når vi drar;) hadde vært flott. Ha en flott dag videre snuppa;) KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå