gutteklubben grei Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Skal vi tipse hverandre om billige bra saker f.eks. på ebay m.m.?? Husk å legge inn tips om betaling, sending m.m. så vi gjør det så billig som mulig for hverandre... taylorshoes.com = billige crocs fra USA, ca 225,- NOK inkl frakt Husk å bestille et par om gangen, det lønner seg, ellers får man toll og momsbelastning fra posten :-) ebay.com søk på "levi" under clothes, så finner du levi-jeans til baby og barn for ca 150,- NOK inkl frakt. Husk å se etter "NWT" i artikkelbeskrivningen, det betyr at det er nye klær med merkelappen på. Du finner også masse andre merker som Tommy Hilfiger m.m. bare å søke i vei!
en av hver! Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 strawberrynet.com, sminke etc! Ellers vil jeg si at på taylorshoes er det nesten alltid tomt for crocs, dessuten tar det 100 år å få dem hvis man først finner et par det ikke er tomt for!
*Super*Mamman* Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 lookfantastic.com Masse billige shampoer o.l..
gutteklubben grei Skrevet 5. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2008 Har bestilt flere par på taylorshoes, senest nå på søndag, de ble sendt dagen etter, får kollinummer på mail. Har aldri tatt mer enn en uke for meg...
Jenta_00_ Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 forever 21.. 15 plagg, 1250kr men kanskje for før eller etter man har hatt baby
flypapir Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Jeg bestilte sorel sko til jenta mi etter å ha blitt tipset om denne siden på DIB; http://www.sierratradingpost.com/ Skoene kostet meg 250kr, inkludert frakt..
Trallllle Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Hvordan er str der da i forhold til her hjemme?
Jenta_00_ Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 På bukser er det str. 26,27,28,osv.. På klær er det s,m,l Jeg er en 36/38 her hjemme og bestiller som regel M pga stor byste, men hadde bestilt S om det ikke var for det. Bukser bestiller jeg i 27 og de er stramme men behaglige, med stretch:)
<3 coccinelle Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Bestilte eden mei tei fra san fransisco (direkte fra produsent) og betalte 400 kr ($80) pluss frakt. På alveslottet.no tar de 675 pluss frakt. De har ikke alle farger heller. Fikk henta pakken i dag og det var krysset av for "gave (gift)" så det ble ingen toll!!!! :-)
Trallllle Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Må bare mase litt til her, jeg har lagt inn bestilling og betalt og alt, men kommer opp at jeg må ta kontakt, noe jeg har gjort uten hell... :S har du noen erfaringer på dette da du bestillte? ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå