bebi-i-magen Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 jeg har hatt mye vondt i hode di siste dagene,mer en vanlig,også små vondt nederst i magen,ikke sånn mensen vondt,hadde også litt blod som kom i trusa her om dagen,akurat som en festeblødning. kan jeg være gravid?eller er det ikke noe?
Dotten Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Klart du kan.... men det er så lett å "kjenne etter" symptomene også. Hvor lenge til ikm?? Det beste svaret får du ved å teste deg. Tidligst 4 dager før ikm, ev. noen dager etter ikm. Noen er litt tregere enn andre med å produsere hcg, så det kan gå enda noen uker før man tester positivt, bare så du vet det Lykke til!
bebi-i-magen Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 har egentlig ikke kjent etter, bare syntes symtomene virker så kjent fra sist jeg var gravid:) har bestilt test nå,så da får jeg ta den når den kommer:) så får vi se da:) takk takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå