Gå til innhold

Litt flaut à spòrre om, ang. utflod...:-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forandrer den seg til à bli mer tynnflytende i 3 trimesteret? Har hatt dette i et par dager nà....Og sà kunne jeg ikke dy meg for à spòrre dere om dere opplevde det fra uke 28+++...

Saken er at jeg har hatt utrolig mye kynnere, og spurte legen om dette var normalt. Ja det er normalt svarte han... Skikkelig travel og opptatt. Og dumme meg fikk meg ikke til à spòrre om noe mer, siden han var sà travel.

Nàr utfloden har forandret seg til à bli sà tynnflytende og mye, sà begynner jeg à lure.... Kjekt à spòrre dere her, om dere kan svare, evt. fòr jeg ringer legen for à spòrre.... Blir litt tankefull nàr dette skjer samtidig... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått mer tyktflytende jeg... Men vet ikke hva som er normalt. (Men det må nevnes at jeg har sopp i hele svangerskapet, får ikke kurert det.)

Skrevet

Ja har man sopp bli den nok tykkere ja! Men jeg har ikke det, den gikk fra "normal og minimalt" til mye og tynnflytende....

Skrevet

Hadde det vært noe jeg syns var rart ville jeg nok rindt lege for sikkerhet skyld...

Hos meg har det gått fra tykt pga sopp til mer gele aktig... Tror kanskje det er slimproppen som går litt og litt i disse dager.

Skrevet

Jeg hadde så tyntflytende utflod en stund at jeg trodde jeg lakk fostervann... Har begynt å bruke truseinnlegg hver dag nå, så da har jeg litt mindre kontroll...

Skrevet

Opplevde at utfloden ble tynnere jeg også, som har skjedd de siste 2-3 mnd ca. (11 dager til termin). Så sikkert normalt, har ikke reagert på det jeg i hvertfall. Men er totalt avhengig av truseinnlegg (som må skiftes jevnlig), og det er litt kjipt da... Håper det går seg til etter fødsel (da blir det vel blødninger..:/)

Skrevet

Takk for svar alle dere!! :-) Synes den er blitt mer normal igjen nà, sà det var sikkert ingenting ( fostervann...) For fostervannet er vel helt blankt, ikke sant?

Skrevet

jeg måtte og begynne m truseinnlegg tidligere..pga tynnt utflod..men nå er den tykkere igjen,å noen sånne geleklumper har kommet og i d siste..sikkert deler av slimproppen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...