Gå til innhold

Hvem har dere som gudforeldre/faddere for barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tenkte dere når dere valgte? Er så usikker.. Har lyst å ha ei venninne jeg bare har kjent 2,5 år bl.a.. men får hele tiden høre at det er et valg jeg vil angre på. Skal få låne dåpskjole av fam. hennes og alt, så føler at jeg "skylder" henne såpass selv om hun sier at det gjør jeg overhode ikke. Fra før av har jeg valgt ei venninne jeg har hatt gjennom 11 år, pluss ei kusine.

Kan nevne at jeg er alene da BF forlot oss, og kutta all kontakt, så i dette tilfellet blir det kun jeg som velger faddere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem i alle dager er det som sier at det er et valg du vil angre på?? Kan jo godt tenkes at dere holder kontakt i evig tid fremover?? Dessuten kan du ha hele 6 faddere, så om du velger henne i tillegg til de andre to du alt har spurt, kan du fremdeles finne tre til...

Jeg ville nok spurt henne. Vi valgte en barndomsvenninne av meg og mannen hennes, har god kontakt med dem selv om de bor langt unna. Og så valgte vi to onkler. Venninna mi har sett poden mer enn det den ene onkelen har (ja mer enn bestefaren har også faktisk) så er glad for at vi valgte det paret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...