monkri mamma til 4 Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 har vært hos legen i dag og tatt ut hormonspiralen. kunne bli gravid med engang. hvor lenge har dere prøvd da?
bebi-i-magen Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 jeg prøvde vel et år før jeg ble gravid igjen...
monkri mamma til 4 Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 var d hormonspiralen du hadde hatt da?
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Hei. Jeg skal ta ut min hormonspiral i morra så er litt spent på dette selv. Håper noen har noen erfaringer de vil dele med oss.
Pappas fultreffer :) Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Jeg tok ut min hormonspiral 7 januar. Begynte å prøve i mnd skifte mars/april, spiren satt den 30 april ca. Men mistet da, så nå er det igang igjen. Men spiren vil jo ikke sitte jo..
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Jeg tok ut min hormonspiral i november og har prøvd aktivt å bli gravid etter det....Er litt spent nå.Skal ta test i morgen....Håper håper:) Lykke til! Håper det klaffer snart....
monkri mamma til 4 Skrevet 5. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2008 dette er spenende. vi må holde kontakten og fortelle åssen d går. er dere enig? er greit å prate med andre som har tatt ut hormonspiralen og driver å prøver.
MammisOgTøffer`n Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Jeg og prøver....... Men har ikke hatt spiral da, men slengte meg på fordet jeg:)
monkri mamma til 4 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. august 2008 er bare å slenge seg på.
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 Det er veldig spennende! Nå er min ute og vi er veldig spente på hvor lang tid dette vil ta. Førstemann kom på et forsøk...(rakk kun en runde den gangen pga ferie og millitærtjenesten til far) Jeg hadde gått på p-piller og hun satt på første EL. Skal godt gjøres å være så heldige en gang til. Lykke til folkens!!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 6. august 2008 #12 Skrevet 6. august 2008 hei ) er prøver jeg også. Har EL til helgen( etter mine beregninger) Håper at en søt liten spire snart vil feste seg der inne i mørket ) krysser fingrene for oss alle sammen. Lykke til )
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 6. august 2008 #13 Skrevet 6. august 2008 Vi har prøvd aktivt siden mai... men spiren har desverre ikke satt seg enda:( har aldri hatt spiral, men har gått til og fra på p-pillen. Sluttet på de i januar så syns det tar lang tid før noe skjer... Skal teste EL denne mnd også så håper det blir gledelig utfall:) *utålmodig*
meg & to små vampyrer Skrevet 6. august 2008 #14 Skrevet 6. august 2008 Vil tro de fleste her inne prøver;) he he. Vi er bare i 2. pp.
Prinsen & spiren Skrevet 6. august 2008 #15 Skrevet 6. august 2008 Vi prøver Er i 10 pp nå - ble gravid i 2 pp, men mistet. Så, jeg håper den fester seg igjen snart :-)
nr3 i mars Skrevet 6. august 2008 #16 Skrevet 6. august 2008 Jeg tok ut spiralen for 2 mnd siden, og hadde el når jeg tok den ut. Legen mente det derfor ikke var sannsynlig at vi ville få det til den syklusen. Den første ordentlige prøveperioden var 31 dager (tok flere tester...håpte og håpte), men ikke gravid... Er nå inne i 2pp og hadde sannsynligvis el i helgen. Sist satt spiren på første forsøk, så hadde liksom håpet at det skulle gå like fort nå, men det er jo ikke så sannsynlig.... Har hatt litt ustabile sykluser, de siste har vært mellom 27 til 31 dager. Når har du ikm da? Hadde vært moro å følge hverandre.
monkri mamma til 4 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #17 Skrevet 6. august 2008 hei på dere. j hadde mensen den 28 juli og tok ut hormonspiralen i går. trur j har ej fen 11 ca. må begynne å prøve snart da? kanskje ta en el test?
monkri mamma til 4 Skrevet 7. august 2008 Forfatter #18 Skrevet 7. august 2008 nå var vi på side 2. dytter oss på side 1 igjen j.
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 8. august 2008 #20 Skrevet 8. august 2008 Vi begynte å prøve i mai, hatt en SA, den 29.juli. Nå har vi bestemt oss for å bare ta ting som de kommer, ikke stresse med noe, og bare blir gravide når det skjer.. men spørs hvor lenge vi klarer det, for jeg kjenner godt på kroppen hver EL:)
Gjest Skrevet 8. august 2008 #21 Skrevet 8. august 2008 Eg og prøver men har heller ikkje hatt spiral,har ingen barn fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå