Gå til innhold

Ang hodepine/migrene under graviditeten(e)!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har vært/er plaget med hodepine/migrene under graviditeten(e)?

Jeg er frykelig plaget av migrene med aura i dette sv.skapet. Var ikke det i første, da hadde jeg bare 5 sammenhengende dager helt i starten og et par ganger til i løpet av sv.skapet.

Nå har jeg hatt vondt i hodet/migrene 8-10 ganger. Og aura 3-4 ganger uten å få vondt i hodet.

Er bare 16+5, så dette blir nok et herlig sv.skap hvis det skal fortsette slik..... NOT!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff. ikke noe godt nei. selv var jeg delvis sykemeldt svangerskapet. kom på jobb når jeg våkna, og jobbet 50prosent ut fra det. ellers så gikk jeg til kiropraktor en til to ganger i uka til å beg med. ble mindre etterhvert. gikk en liten periode til rygg nakke massør også.

Skrevet

jeg var veldig plaget på slutten av mine to svangerskap.. dvs 3. trimester ca...

Skrevet

Ikke jeg, jeg hadde ikke et anfall utrolig nok, men min mor var plaget når hun gikk med meg.

Hadde migrene hver dag i de første 5 mndene ca.

Skrevet

Ja, jeg var ekstremt plaget med dette under svangerskap 2 fra rundt uke 10 til rundt uke 18-19. Da kom det seg. Siste dagene var så ille at jeg bare kastet opp og måtte ha mørke rundt meg, men etter det løsnet det opp og forsvant. Legen sa det var ganske vanlig å få migrene/hodepine i starten av andre trimester

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...