Gå til innhold

Da var terrassedøren malt:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig effektiv her på morgen. Især da jeg skal bort om knapp 2 timer og Olav er samarbeidsvillig (sover)

 

Om jeg forter meg rekker jeg kanskje en vindue på soverommet.

 

*løper av gårde*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så flink du er da! Her har jeg bare tømt oppvaskmaskinen, men har heldigvis ikke så mye jeg skulle ha gjort her hjemme i dag uansett. Koser meg her jeg sitter i pysjen å drikker kaffe. :o)

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

flink, flink =)

Skrevet

Så flink du er! Kan du ikke sende meg litt av energien din? Jeg kunne trengt litt ekstra;-)

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Send litt til meg også =))))))

Skrevet

Hehe, er også bare det jeg har gjort idag av fornuftige ting. Koste meg med min venninde helt frem til jeg hentet Hans Emil kl 15.30:-) Så handlet vi mat og skal snart lage litt mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...