2 små orkaner Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Er veldig effektiv her på morgen. Især da jeg skal bort om knapp 2 timer og Olav er samarbeidsvillig (sover) Om jeg forter meg rekker jeg kanskje en vindue på soverommet. *løper av gårde*
Mille** Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Oi, så flink du er da! Her har jeg bare tømt oppvaskmaskinen, men har heldigvis ikke så mye jeg skulle ha gjort her hjemme i dag uansett. Koser meg her jeg sitter i pysjen å drikker kaffe. )
katta og co Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Så flink du er! Kan du ikke sende meg litt av energien din? Jeg kunne trengt litt ekstra;-)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Send litt til meg også =))))))
2 små orkaner Skrevet 5. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2008 Hehe, er også bare det jeg har gjort idag av fornuftige ting. Koste meg med min venninde helt frem til jeg hentet Hans Emil kl 15.30:-) Så handlet vi mat og skal snart lage litt mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå