Gå til innhold

Hentesett


mama73 m/tre søte små

Anbefalte innlegg

Hva tar dere med til babyen av hjemreiseklær?

September er en litt "vanskelig" måned sånn værmessig.

Trenger de jakker, vindtett dress? Eller holder det med vanlig klær og pakke babyen inn i et pledd? Strømpebukse? Ull lue eller bomull?

Er førstegangs og litt grønn på dette her....

Hører jo at det er mange som kler på babyene for mye også.... Men hva er passe i september tro? Pakker dere med litt av hvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde tenkt å ta med vanlige klær, og heller pakke smurfen inn i et pledd. Vi skal jo ikke akkurat ut på tur, det blir jo bare ut døra og inn i bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Fikk min første i okober, og da hadde jeg med en fleese dress... men det viktigste er vel å ha på lue, så babyen unngår trekk i ørene når man skal ut og inn av bilen.

Denne gangen tror jeg at jeg kun pakker med jakke, lue og sokker, i tilegg til vanlige klær. og et pledd som jeg kan tulle den lille inn i...

Man trenger ikke noe vindtett dress for å sitte i bilen, det holder med en jakke, eller noe strikka klær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg og tenkt på! Mamman min har strikket en sånn bilpose med hull til selen, og inni der tenkte jeg å ha vanlige klær og en lue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en grå og grønn "dress" fra Ellos. Jakke, bukse, sokker og lue i deilig frottéstoff. Gleder meg til å se han i det :) Er det kjølig blir det teppe over, umulig å si på forkant, September kan jo bli en varm måned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det nok vanlige klær, og så har jeg idag kjøpt en fleece-dress. Cubus har faktisk tatt inn en del fine dresser nå, var der jeg handlet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg bare tar vanlige klær + lue. Og et helseteppe å ha over. Skal jo ik være no særlig ute og d r jo lunt og godt i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar dere bomull eller tynn ull-lue på den lille? Har begge deler jeg... Den tynne ull-lua fra nøstebarn er jo både isolerende mot varme og kulde, så den er vel grei å bruke?

 

Kommer dere til å kle på den lille strømpebukse under evt sparkebukse?

 

Er som sagt førstegangs og helt grønn på dette!;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ha på body, strømpebukse, sparkebukse og dress... Litt usikker på sparkebukse enda... trenger egentlig ikke det når man bare skal kjøre bil... tar på en tynn bomullslue bare for at babyen ikke skal få trekk på ørene fra avd. og inn i bilen, og fra bilen og inn i huset...

trenger ikke pledd så lenge man har dress...

 

enklere å planlegge klær nå enn sist gang da det var februar og bitende kaldt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...