Mockanin Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 I går hadde minsten vår på 2,5 år sin første dag på storbarns avd..... trodde vi. Det viste seg at ingen av damene på hans avd. var på jobb. I tillegg var møbler og alt mulig flyttet på i hele bhg. pga. rengjøring i sommer. Er det ikke vanlig at når det er oppstart etter sommerferien, og "overflyttingene" mellom avd. skjer, at noen av personalet på avd. er på plass? Nå fikk jeg msn melding fra mannen om at det tydeligvis var info. vi ikke hadde fått om den nye avd. for her har dem frokost kl. 8, spiser ikke yoghurt men har to frukt måltider om dagen. Det med frokosten og yoghurten hadde vært greit og vist om. Da er det ikke noe vits i å stresse med å få i minstemann frokost om morran og youghurt hadde vi ikke trengt å ta med i går. Ikke rare greiene å klage over, vi "stuser" vel mere over dette.
Gjest Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 De har vel ikke kommet skikkelig i gang etter sommeren. I vår barnehage er bare 2 av 4 avdelinger åpne, og det går litt i surr ;-) Minsten min skal begynne i år, men har ikke fårr oppstart før 18 august - sikkert fordi de da regner med å være i orden. Hos oss har de samme opplegget for spising på alle avdelinger, så det kan jeg ikke svare på. Går seg nok til.
Mockanin Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 Regner med at det går seg til. Ble bare så overrasket over at ingen av damene var der og at dem ikke spiser yoghurt. Minsten var jo bare fornøyd med å få hatt damene far småbarna i sin "hule" hånd litt til han.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Her har heller ikke bhg startet skikkelig for høsten enda. Både personale og unger har ennå ferie, så det er flere avdelinger det ikke er folk på enda. Snuppa har gått på sin storbarnsavdeling hele sommeren pga sammenslåinger så hun har heldigvis blitt godt kjent med området, og rutinene er de samme. Det står "velkommen til grønn" og navnene til alle de "nye" ungene på døra, men de har feks ikke fått omfordelt knaggene etter de som gikk der i fjor da flere fortsatt går der. Men, ja, jeg syns det er litt rart at det ikke er _noen_ fra hans avdeling der (eller at dere har fått tildelt en primærkontakt) eller noen info på forhånd så lenge avdelingene tydeligvis driftes ulikt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå