Gå til innhold

Dere som har greie på temping


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag våknet jeg rundt 5 av snuppa og blei stressa, men mannen stod opp og tok henne. Jeg tok tempen til vanlig tid klokka 6, men hadde da vært våken og stressa en god stund. Har det innvirkning på tempen? Burde jeg tatt den med en gang jeg våknet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var den høyere enn vanlig? kan være den har gått litt opp i og med at kroppen 'satte igang' litt..

Skrevet

Nei, den var lik som dagen før faktisk.. Så kanskje det ikke hadde noen innvirkning..?

Skrevet

tror ikke jeg hadde vært så bekymra da nei :) dersom tempen i morgen også er relativt lik, har det nok helt sikkert ikke hatt noe særlig innvirkning...

Skrevet

Innvirkning har det ok hatt, den er nok høyere enn den skulle vert, men det er ikke sikkert det er av noe betydning. Bruk den tempen du, kan godt være du får ett greit mønster likevell. Men hvor i syklusen er du?? dersom du er rundt EL, så kan det være at du får feil EL-dag

Skrevet

Er på dag 9 i syklusen, men har akkurat sluttet på p-piller. Gjør det denne syklusen bare for å bli vant til det og skjønne noe av dette. Regner ikke med at det blir helt riktig nå. Vi skal bruke dette som en metode for å unngå graviditet et halvt års tid, før vi setter i gang prøvinga. Så vi er meget forsiktige nå uansett. :)

Skrevet

da er det ikke noe problem:) Etter hvert kjenner du så godt til dine egne tenper at du vet hva som pårvirker dine temper mest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...