M by M Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Jeg fikk en frisk sønn for 2 uker siden. Min kusine skal ha planlagt keisersnitt om et par uker. Babyen vil bli lagt rett på operasjonsbordet etter forløsningen - den mangler et hjertekammer og det er ikke sikkert den overlever. Syns så synd på henne og det hele er bare så vondt. Vi må jo bare håpe på at det går bra...men så er det slett ikke sikkert det gjør det. Er så klar over at det ikke er noen selvfølge å få et friskt og levende barn og er så glad for at alt gikk bra med oss. Men det blir rart å vanskelig når hennes barn kanskje ikke overlever...Hvordan kan man være hensynsfull i en slik situasjon uten at det blir helt feil for henne?
Gjest Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Hmmmm.... Vanskelig situasjon og vet ærlig talt ikke hva jeg selv ville gjort... Men tror jeg ville prøvd å være så positiv som overhodet mulig ovenfor din kusine, tro på at det vil gå bra med den lille ) Snakk med henne, og fortell gjerne hvordan du føler det. At du ikke helt vet hvordan du skal forholde deg til det, hva du skal si osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå