Gjest Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Jeg ble helt rørt. Hun er alenemor til nyfødte firlinger pluss en sønn på 13, og ser kun det positive i situasjonen, virkelig ei dame å bli imponert av. Håper det går like bra med dem framover: http://www.aftenbladet.no/lokalt/article677011.ece
*smula* Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Jeg satt også nettopp nå og leste om det. Ganske utrolig. Håper hun får den hjelpen som Stavanger kommune har lovet henne.
Gjest Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Jøye meg.....det får`n si....tøft nok når man er to å få flerlinger, men alene...godt hun er lova hjelp i starten i hvertfall..
Koseklompen Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Synes alle alenemødre er tøffe jeg uten at det trengs rangering på det området. Men firlinger..jøss, hun får nok å styre med fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå