blond Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Jeg har verdens staeste unge! Han har skreket for full hals i en halvtime fordi han ikke vil ta på seg trusa, at det går an! Veldig slitsomt når det står på, men det lønner seg antakelig å holde ut og ikke gi seg. Måtte trasset være kortvarig!
katta og co Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Jepp jepp...barn er herlige;) Min eldste vil ikke stå opp og min yngste har vært våken leeenge. Hvorfor kunne de ikke ha blitt litt mere samkjørt?? nå må jeg få henne opp så vi kommer oss i barnehagen... God morgen til alle:-)
blond Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 Så bra at du titter innom her på morgenkvisten!
Mille** Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Hehe...høres ut som en herlig morgen. Er det nå jeg skal gni det litt inn med å fortelle at det er min tur å stå opp i dag og snuppa sov til 9!? Og er skikkelig uthvilt og i kjempehumør. ;o) Syns ikke trassingen til minsten har vært så ille egentlig, sammenlignet med når størsten var 2-3 år. Hun kunne hyle i en halvtime fordi hun ikke ville ha den blå strømpebuksa på, selv om det var den eneste som var ren. På den tiden leide vi loftet i et hus og huseieren kom opp et par morninger for å se hva som stod på. Trodde sikkert vi mishandlet jentungen eller no. Artig.... Trassen varer livet ut, den bare forandrer uttrykk, sånn bare til opplysning. :oD
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 God morgen til dere alle ja:) Min gutt var fasr bestemt på at han skulle ha man-u fotballdrakta på i barnehagen i dag med fotball sko, roblemet var at det ikke er så veldig varmt ute her, så det ble en "liten" konflikt ut av det...hehe:)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 God morgen =)))) Jeg sto opp litt før nå altså =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå