Gå til innhold

Takker for meg


¤SolaMi¤&lillesøs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hur tar du dej igenom detta? Vi har åxå mista våran lilla älskling i fredags (1/8-08), var 11+4.. Har inte haft några symptomer alls att nått skulle va fel men mitt HCG hade sjunkit så fick UL på Ullevål där de konstaterade att det inte va nått liv. Just nu e jag bara så otroligt lessen, känns så orättvist å tomt. Allt har ju handlat om detta de sista 8 veckorna och jag vet inte hur jag skall kunna gå tillbaka till det liv jag hade innan.

 

Det enda jag vill är att bli gravid igen och fortsätta där det tog slut samtidigt som det e det siusta jag vill.. e så otroligt rädd för att behöva gå igenom detta igen..

 

Livet suger ibland...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utrolig tungt og gråter av ingenting. Men jeg er heldigvis kjempeheldig, har 2 små jenter en på 3 år og 4 mnd, og en på 20 mnd. Uten de er dagene helt jævlig. Men må nesten få gråti ut også.

Har liggi 1 uke på sykehuset med ekstrem svangerskapskvalme og vært kjempedårlig fra dag 1, så har så absolutt ikke lyst på den tiden igjen......men det kommer vel et nurk igjen senere en gang

 

Har som deg bare lyst til å fortsette der jeg var, men samtidig ikke.

Må uansett vente noen mens perioder, men tror ikke jeg blir gravid igjen så fort. Men er veldig vanskelig å si.....

Hadde jeg ikke hatt mine små jenter så hadde jeg nok prøvd ganske så fort igjen.

 

Masse lykke til videre. Nå har vi hver vår engel i himmelen som passer på oss.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff..føler med dere begge!

Støtt dere på menn, venner og familie, så kommer dere gjennom dette.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tur som har två små.. detta var min första graviditet och när man e 11+4 så tror man ju att man e den lyckligaste och att nu e vi där att allt skall gå som det ska. Så sker detta.. det e så orättvist.. Har snart inte mer tårar kvar och jag hoppas på att en dag vakna och känna att ting känns lite bättre.

 

Har väntat i 4 år för att skolan skulle va över och att min pojkvän skulle va klar å så går det så här.. men vi får bara hoppa ut i det igen och hålla tummarna för att det nästa gång e vår tur!

 

Hoppas dagarna blir lättare och lättare för dej..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...