Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kan jeg begynne å slappe mer av. Er bare 12+1, men skal si det er herlig å komme over på denne siden. I går var jeg på Ul og så den lille. det var så herlig. den tok salto for oss og det gjorde foreldrene ekstra glad. vi er så forelsket- så nå har vi sagt det til alle vi kjenner. har til og med ultralydbilde på mobilen min

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med 12 fullgåtte uker & velkommen hit til 2.trimester :o) Håper du får en fin tid her inne :o)

Skrevet

Hei micro og velkommen hit :o) er deilig å passere den 12 ukers... men jeg er 16 nå og har enda ikke klart å roe meg dessverre.. tror nok årsaken er fordi dette er et mirakel og at man har slitt sååååååå lenge. Det er liksom ikke bare å legge seg ned igjen hvis det går galt. Men herlig å se spiren i magen.. fantastisk!!!

Ønsker deg masse lykke til.... kleeem

Skrevet

Det er sant. Jeg tenker hver dag" er dette sant", "er det min tur". jeg ikke forstå det etter 4 år med prøving og så klarte vi det på første ISCI forsøk. Helt fantastisk. men det er så godt å komme over de 12 ukene. og ikke minst kunne se barnet inni meg hoppe og bevege seg. helt fantastisk. i dag har jeg kjent noen som ligner en fiskehale som kommer innom min venstre siden nedenfor navlen. Ikke at jeg trur det er ungen ennå, men det hadde vært morsomt hvis det var det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...