micro Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 da var det endelig min tur til å flytte. jeg er 12+1 i dag. HURRA. I går var jeg på Ul og så den lille. det var helt fantastisk. H*n lå stille og rørste seg ikke. jeg gav utrykk høyt for at jeg var urolig. da sier gynekologen at "den må jo få lov til å slappe av litt" og plutselig tok den en salto for oss. det var så merkelig. jeg skratt lo og hele bilde ristet. etter dette rørte den masse på seg. Jeg er forelsket!!! så nå har vi fortalt det til hele verden. Det er så deilig. Lykke til jenter. vi venter på dere på den neste steget.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Så kjeekt:) gleder meg til eg og kommer over neste torsdag;) Skal på ul nå på torsdag, og hober så inderlig at alt står bra til:) *gla på dine veine*
Elin snart mamma til 3 Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 flytter etter om 2 dager så utrolig morsom UL historie du hadde gyn jeg var hos "dyttet" på babyen for å få den til å sprelle skikkelig morro å se at det er liv inni magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå