Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 For en oppførsel på dere,og dere har barn??
Mamsen86 Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Nei, jeg bare later som :-) Men jeg oppfører meg ganske pent da!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 ja,det kan du gjerne spørre om.. mange oppfører seg som små unger. synes hele anonymdebatten er ødelagt. man kan jo ikke poste et helt vanlig innlegg uten at det er noen som kommer med en stygg kommentar hele tiden. og voksne mødre som sitter og skjelller hverandre ut er noe av det mest motbydelige jeg vet. grow up before it's to late...
Bare™ Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Ikke glem at det er "dere" anonyme som gjerne får det stempelet, da. Eller selve muligheten man har til å signere uten niick..
AndreVonDrei Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 NN 05:12 Hadde du lest litt mer enn bare de innleggene med flest svar, så hadde du nok sett at enkelte innlegg får faktisk seriøse svar, men du er vel gjerne en sånn som kun leser overskrifter og påberoper deg kunnskaper om nyheter og du... eller?
Chezka Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Jeg har selv tenkt tanken flere ganger!! Jeg er helt rystet over veldig mange av innleggene her inne, og argumentet om at når man er anonym så er det lett å si stygge ting, holder ikke! I tillegg kan jeg nevne all bannskapen i mange av innleggene. Jeg er garva nordlenning som jo i teorien skal være godt vant med banning - men her må jeg jaggu melde pass... De fleste har en sperre for hva man kan tillate seg å si/skrive til andre mennesker. Og denne sperren ligger vanligvis så godt plantet i ryggraden at for de aller, aller fleste ville det være utenkelig å kalle et annet menneske - på internett eller ikke - for ting jeg har lest her inne. Jeg har mang en gang undret meg over hva slags jenter (mulig jeg er forferdelig naiv, men jeg greier ikke å tro at det er voksne kvinner) det er som skriver slike innlegg!?! Når jeg tenker på min datter og hennes venninner, som alle er i begynnelsen av 20-årene, greier jeg ikke å forestille meg at disse skal kunne bruke så stygge ord om andre mennesker som jeg ser her inne. Jeg nekter nesten å tro at noen engang kan TENKE slikt om andre mennesker!! Og uansett hvordan man snur og vender på det, så sier det litt om HOLDNINGER til medmennesker når man ytrer seg på en slik måte. Uansett om det er et anonymt forum på internett eller i den virkelige verden!! Og tro det eller ei - du kan forsøke å oppdra et barn etter alle kunstens regler - men hva er det barnet tar med seg i livet og som former det? Jo, det er nettopp dine egne holdninger og verdier!! Det er en skremmende tanke....
Gjest Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Helt enig med deg, trist at det skal være sånn. Ikke noe bombe at anonym blir krangle side når anonym knappen ble tatt bort fra kranglesiden. Cheza(eller hva det var) : Uansett etter mine 4 år her så har jeg et inntrykk av at det er langt i fra bare unge jenter som skriver stygge innlegg her inne...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 hallo! selv om man skriver et innlegg her, så behøver man ikke å være en dårlig mor!!! er litt annerledes. man kan ikke dømme noen om hva de skriver. heller om hva de gjør in the real life!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå