LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 "You ll write in right place. Last night we borned eight puppies . Five boys and three girls. Girls are reserved but few boys are awailable." JEG SKAL BLI HUNDEMAMMA!!!!!
Miss Misantrop Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Gratulerer. Mye varme i små hundekropper.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Hmmm,vær obs!! Har vært mange 'falske' mailer fra en engelsk mann som skal gi bort hunder og sende de gratis til norge! Alt er fake og lureri,du må oppgi personlige opplysninger om deg selv. Tenkte e bare skulle informere deg om det:)
Bertie_84 Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 http://www.pkc.gov.uk/Council+and+government/Council+information+performance+and+statistics/Media+area/Council+releases/May+2008/Warning+over+internet+puppy+scam.htm Se på den linken. Om de er i cameroon og vil ha deg til å betale på forhånd! IKKE gjør det!! Ikke for å drepe gleden din altså Hva slags hund er det?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2008 Haha, ro dere ned da damer! Jeg har letet intenst de siste mnd etter "min" valp. Har sent et tyvetalls mailer og ringt alle norske oppdrettere. Men rasen jeg skal ha er ikke akkurat i overproduksjon her til lands, første kull ventes til våren/sommeren. Og jeg vil ha valp før jul. Så da var lykken stor når jeg endelig fikk kontakt med en kennel i finnland (myten stemmer, de suger i engelsk!), men de fikk altså 8 små på søndag, og en av guttene skal bli senjaværing når han blir stor! Gleder meg!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2008 Åhh, har fått bilde... *sukk*
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2008 Irsk Ulvehund! Er dødsforelska i pappaen allerede, så håper valpene har arvet litt derfra. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå